Геометрія 9 клас

                      
            Виконані завдання очікую на електронну пошту   barishewaalla52@gmail.com, або на Viber
               Блог вчителя початкових класів Котенко Алли Анатоліївни
Завдання на період 25.05-29.05     
Тема уроку:Повторення і узагальненя
 матеріалу за рік.Контрольна робота за рік.

Завдання:
Оформити всі завдання, які не завершили.
Повторити: 
- Координати середини відрізка;
- Довжина вектора, заданого його координатами;
- Властивість медіани трикутника;
- Властивість колінеарних векторів;
-Формули паралельного перенесення;
-Теорема Піфагора;
- Коло, описане навколо трикутника            
Виконати контрольну роботу:
1. (0,5 бала) Знайдіть координати середини відрізка AB, якщо
A(−5 1; ), B(3  ;−7 ).

2. (0,5 бала) Знайдіть y за умови, що вектори ‑
a і b колінеарні,якщо ‑ a  (4; y) і b(2 ;8 ).

3. (0,5 бала) Знайдіть радіус кола, описаного навколо правильного трикутника зі стороною a.

4. (0,5 бала) Знайдіть площу трикутника ABC, якщо AC = 12 см,
BC = 3 см, C =150°.

5. (За кожну відповідність 0,5 бала)   Установіть відповідність між
рівнянням кола (x − 4  )² +  (y+2 ) ²= 7
 (1–4) і рівнянням його образа,
 отриманого в результаті геометричного перетворення (А–Д)
1.Паралельне перенесення, задане  формулами      А) (  x + 4) ² +  (y-2 )² = 7                
                x ′ = x−1,  y ′ = y−1
     2 Симетрія відносно початку координат                   Б) (х +4)²+(у+2)² =7
     3. Симетрія відносно осі Ox                                         В) (х-4)²+(у-2)²=7
     4. Симетрія відносно осі Oy                                         Г) (х-3)²+(у+3)²=7
                                                                                                Д) (х+3)²+ (у-1)²=7
6. (1 бал) Вершинами трикутника є точки D(1; 5 ), E(−4 ;7 ),
F(8  ;− 3). Знайдіть довжину медіани DA трикутника DEF.

7. (1 бал) Знайдіть периметр трикутника ABC, якщо AB = 4 см,
BC = 2 ˅3 см, B =30°.

8. (2 бали) Сторони трикутника дорівнюють 7 см, 8 см і 9 см. Знайдіть найбільшу висоту трикутника.

9. (2 бали) Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 8 2 см,
а бічна сторона — 12 см. Знайдіть довжину медіани трикутника, проведеної до бічної сторони.
10.( 2 бали)Прямокутна трапеція з основами 10 і 18 см та висотою 6 см обертається
навколо прямої, що проходить через 
вершину гострого кута перпендикулярно
до основ.Знайдіть об'єм тіла обертання.
                     
                          
                   Завдання виконати до 29.05

                   Завдання на період 18.05-22.05
                       Завдання на 18.05
   Тема уроку: Повторення і узагальнення
навчального матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити тему: "Декартові координати та вектори на площині"

Завдання: Повторити:
Головне в параграфі 4 , стор.   122-124,
головне в параграфі 5, стор. 172-175

Виконати вправи №11.7(1), стор.100 - 
за рівнянням прямої  y=kx +p    
№15.12, стор. 135 - за формулою знаходження координати вектора, заданого його кінцями
А(х1;у1) В (х2;у2) : АВ ( х2-х1;у2-у1)

                            Завдання виконати до 20.05

                        Завдання на 20.05
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань за рік
Мета уроку: Підготовка до контрольної роботи за рік
Завдання: 1.    У трикутнику ABC знайдіть сторону AC, якщо В=30°, С=45°,
 сторона АВ дорівнює   5V2 см.                   
      А) 2,5 см;  Б) 7 см;  В) 3,5 см;  Г) 5 см.
 (Завдання виконати за теоремою синусів)

2.  Знайдіть модуль вектора (-12; 5).
      А)13;   Б) ;   В) 17;   Г) 14.
(Виконати , використовуючи формулу довжини вектора) 

3.  Сторона квадрата дорівнює 18 см. Знайдіть радіус вписаного в нього кола.                                              А) 9 см;         Б) 4,5 см;        В) 6 см;         Г) 8 см. 
 ( Використати властивість :діаметр вписаного кола дорівнює стороні квадрата)

4.  Висота рівнобедреного трикутника дорівнює 15 см, а основа – 16 см. 
Знайдіть бічну сторону трикутника.     
    А) 34 см;         Б) 17 см;         В) 31 см;         Г) 23 см.
За теоремою Піфагора)

5. У  АВС А= 40˚, С= 90˚. 
Знайдіть градусну міру Е в DЕК, подібному АВС.
        А) 90˚; Б) 140˚; В) 50˚; Г) 40˚.
( використати властивість :У подібних трикутників відповідні кути рівні).

Дано вектор  m (-6;1) і n(5;-3). Знайдіть m+ n.                                        
  А) (11;4);    Б) (-1;2) ;     В)(1;-2);      Г)(-1;-2)
( Використати правило:Сума векторів дорівнює сумі відповідних координат)
7.Знайдіть сторони паралелограма з гострим кутом 60 , якщо його площа дорівнює                               14v3  см,  а периметр – 22 см.
(скласти систему рівнянь, використовуючи для першого рівняння-                                     формулу периметра, а для другого-формулу площі паралелограма                  P=2(a+b)  S=a*b*sinA)
8.  В прямокутній трапеції основи дорівнюють   25 см      та 32 см, а більша діагональ є бісектрисою гострого кута. Знайдіть площу трапеції.

 ( використати формулу площі трапеції S= (a+b): 2*h. Знайти висоту трикутнка, використовуючи теорему Піфагора та властивість внутрішніх різносторонніх кутів)

                                              Завдання виконати до 25.05

            Завдання на період 12.05-15.05
                    Завдання на 13.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення 
навчального матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити тему: 
"Розв'язування трикутників. 
Правильні многокутники".

Завдання: 
Повторити параграфи 2,3.
Формули площ многокутників стор. 57-58.
Формули радіусів вписаних і описаних кіл стор.80
Знати відповіді на запитання на стор. 42;52;75.

Виконати вправу № 5.4 (1)

При виконанні вправи використайте калькулятор для обчислення значень синусів і косинусів кутів та таблицю Брадіса для знаходження кутів
 за посиланням :
Таблиця Брадіса
                    Завдання виконати до 18.05

                     Завдання на період 04.05-08.05
                        Завдання на04.05
Тема уроку: Контрольна робота
Мета уроку: Перевірка знань учнів з теми:"Початкові відомості стереометрії"
Завдання:
Контрольна робота:




                         Завдання виконати до 06.05

                               Завдання на 06.05
Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок.
Мета уроку: Виконати роботу над помилками. Закріпити знання матеріалу.


Завдання: 
Повторити  параграф 7 
              п.25-27
Виконати завдання 
 №25, №26 на стор. 273
 в графічному редакторі
                 
                               Завдання виконати до 13.05       
               
                 Завдання на період 27.04-01.05
                         Завдання на  27.04
Тема уроку: Розв'язування прикладних задач на обчислення площ поверхонь та обємів .
Мета уроку: Практичне застосування формул для обчислення площ поверхонь та обємів

Завдання:Повторити формули з параграфів 26-27
Дати відповіді на запитання:
1. Який многогранник має однакову кількість вершин і граней
2. Скільки граней має шестигранний олівець?
3. Ці природні кристали мають форму куба і є у кожного в дома. 
4. Ця геометрична фігура була дуже популярною серед англійських
джентльменів. Про що йдеться?
5. Яку фігуру Піфагор вважав найдосконалішою з усіх геометричних
тіл?
6. Як обчислити радіус глобуса?
7. Що би ви обрали з’їсти кавун радіусом 10см утрьох чи радіусом 20см

увісьмох?
8. Розділ геометрії, що вивчає фігури на площині.
 9. Відрізок, який сполучає дві точки, що лежать на поверхні кулі і проходить через її центр.
10. Фігура, яка утворилась шляхом обертання прямокутника відносно своєї сторони.
11. Точка в якій сходяться три грані куба.
12. Форма лійки.
13. Многогранник, схожий на золотий злиток.
14. Сторони граней многогранника.
15. Перпендикуляр, проведений з вершини
многогранника до протилежної основи.
16.Многогранник популярний в Єгипті.
17.Розділ геометрії, що вивчає просторові фігури

Розв'язати задачі:

Задача1. Чи може людина підняти куб, ребро якого дорівнює 20см, якщо він виготовлений із золота? 1м3 золота має масу 19т.

Задача3. Поперечний переріз дерев’яного бруска – рівносторонній трикутник, сторона якого дорівнює 5,2м. Довжина бруска 4,8м. Обчисліть вагу бруска, якщо 1см3 дерева важить 0,79г.
                      
                        Завдання виконати до 29.04
                         
                             Завдання на 29.04
Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: "Початкові відомості зі стереометрії"
Мета уроку: Повторити теоретичний матеріал та формули з даної теми . Підготуватись до контрольної роботи


Завдання:Повторити формули з параграфів 26-27
Дати відповіді на запитання на стор. 14

                                       







Виконати вправи № 27.10; 27.19

Завдання виконати до 04.05

                    Завдання на період 21.04-24.04
                    Завдання на 22.04
Тема уроку: Розв'язування прикладних задач на обчислення площ поверхонь та об'ємів.
Мета уроку: Формування вміння до практичного застосування формул для обчислення площ поверхонь та об'ємів тіл.

Завдання: Повторити формули з  параграфів 26-27. 

Розв'язати задачі:
1.

Мяч  діаметром 30см батьки іменинника упакували в подарункову коробку. Яку мінімальну кількість пакувального паперу потрібно використати, якщо припуск для стиків становить10% від площі всього паперу? Скільки коштувало оформлення  подарунка, якщо 1м² паперу коштує 25грн?









2.Визначити місткість зернового елеватора ,який  має 55 резервуарів циліндричної форми з розмірами висота - 40 м, діаметр основи – 8м. Об`ємна маса зерна 0,8 т.


 3. Визначити об’єм піраміди Хеопса, кола відомо,  що в її основі лежить квадрат із стороною 227 м, 

а висота дорівнює близько 146,6 м


Завдання виконати до 27.04




Завдання на період з 13.04 - 17.04
                               Завдання на 13.04
Тема уроку: Пряма призма. Піраміда. 
                      Площі поверхонь та об'єми призми і піраміди
Мета уроку: повторити, привести в систему й роширити відомості про многогранники, пряму призму, піраміду, площу поверні та об'єму


Завдання: Переглянути відеоуроки

                                      1. Пряма призма


                              2. Правильна піраміда



  Опрацювати параграфи 25-26.                                                       

 Виписати формули, накреслити схему на рис.26.8 стор.256 ,                       виконати вправи номер 26.1;26.3;26.6;26.8

Завдання виконати до 15.04

                                Завдання на 15.04

Тема уроку: Циліндр. Конус, Куля. Площі поверхонь та обєми циліндра, конуса, кулі.
Мета уроку: 
дати поняття тіл обертання та деяких їх видів: циліндра, конуса, кулі;навчити визначати їх площі поверхонь та об'єми; розвивати просторо­ве мислення за допомогою нестандартних практич­них завдань;

Завдання :

Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=BRyxahBAJL8

 Опрацювати  параграф 27. Виписати  в зошит формули. Виконати вправи № 27.1, №27.4,№27.3,№ 27.6, №27.14

Завдання виконати до 20.04






Немає коментарів:

Дописати коментар