Виконані завдання очікую на електронну пошту barishewaalla52@gmail.com, або на Viber
Завдання на 10.02
Тема уроку: Теорема Піфагора
Завдання:
1.Повторити параграф 18
2. Підготувати один із способів доведення теореми Піфагора
3. Виконати вправи №636, 638,642
Завдання виконати до 12.02
Завдання на період 18.01-22.01
Завдання на 20.01
Тема уроку: Застосування подібності трикутників до розвязування задач
Завдання :
1. Повторити ознаки подібності трикутників
2. Переглянути відеоурок за посиланням
3. Повторити параграф 13.
Виконати вправи№№ 474,480,495
Завдання виконати до 22.01
Завдання на 22.01
Тема уроку:Застосування подібності трикутників до розв'язування задач
Завдання:
1. Повторити ознаки подібності трикутників( параграф 13)
2. Переглянути відеопрезентацію
3. Виконати малюнки в зошиті та роз'вязати задачі
Завдання виконати до 26.01
Завдання на період 11.01-15.01
Завдання на 13.01
Тема уроку: Подібні трикутники
Завдання:
1.Переглянути відеоурок за посиланням
2. Зробити малюнки та відповідні записи в зошиті
2. Опрацювати параграф 13
3. Виконати вправи:
початковий рівень №454
середній рівень №457
достатній рівень № 462
Завдання виконати до 15.01
Завдання на 15.01
Тема уроку:Ознаки подібності трикутників
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням
ознаки подібності трикутників ( до 12:20 хвилини)
2. Робота з підручником:
Опрацювати параграф 14 Виписати та вивчити теореми і наслідки
3. Виконати вправи :
початковий рівень №472
середній рівень №476
достатній рівень № 495
високий рівень №506
Завдання на 29.12
Тема уроку: Властивість медіани і бісектриси трикутника
Завдання:
1. Повторити лінії трикутника
2.Переглянути відеоурок за посиланням:
властивість бісектрис і медіан трикутника
3. Опрацювати параграф 10
4. Виписати властивості
5. Виконати вправу №303
Завдання виконати до 31.12
Завдання на 23.12
Тема уроку: Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса.
Мета уроку:Формування в учнів усвідомленого розуміння змісту теореми Фалеса та способу її доведення, вмінь відтворювати формулювання теореми Фалеса, застосовувати її для розв’язування задач на знаходження довжин відрізків, що відтинаються на сторонах паралельними прямими.
Завдання:
1.Переглянути відеоурок за посиланням
2.Опрацювати параграф 9
3. Виписати теорему і наслідки з неї
4. Виконати вправи №№ 268.270.276
Завдання виконати до 25.12
Немає коментарів:
Дописати коментар