Алгебра 9 клас

                        

  Виконані завдання очікую на електронну пошту      barishewaalla52@gmail.com, або на Viber
     Вітаю всіх з закінченням навчального року!
Блог вчителя початкових класів Котенко Алли Анатоліївни
Гімназія №41: зі святом останнього дзвоника! – Управління освіти ММР
 Завдання на період 25.05-29.05     
Тема уроку:Повторення і узагальненя
 матеріалу за рік.Контрольна робота за рік.

Завдання:
Оформити всі завдання, які не завершили.
Повторити: 
-Область визначення функції;
-Арифметична прогресія;
-Геометрична прогресія;
-Розв'язування нерівностей;
-Розв'язування систем рівнянь:
-Побудова графіка квадратичної функції

   Підсумкова контрольна робота з алгебри, 9 клас
1.    Знайдіть усі значення , при яких має зміст вираз:
           √(49-7x)

2.    Розв’яжіть систему нерівностей:
{3x-15<0,
 6x-2≥10.

3.    Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії ,якщо ,
 b7=-3  b8=9

4.    Скільки  грамів солі міститься в 350г 4% розчину?                                               

5. Розв’яжіть систему рівнянь:
  {y2 -xy=12
    3y-x=10         
                                                                             

6. Знайдіть  30-ий член арифметичної прогресії , якщо
a5=9   a7=13

7.    Побудуйте графік функції у = х2 +6х+8. Користуючись графіком, знайдіть:
        1) найменше значення функції;
        2) проміжок, на якому функція набуває додатних значень;
       3) проміжок, на якому функція спадає.
Завдання виконати до 29.05

               Завдання на період 18.05-22.05
                    Завдання на 18.05
Тема уроку : Контрольна робота
Мета уроку: Перевірка рівня засвоєння 
знань учнів з теми: "Геометрична прогресія"
Завдання: Контрольна робота
1.    Яка з наведених послідовностей є
 геометричною прогресією? (1 бал)
А) 2; 6; 18; 36;  Б) 80; 40; 20; 5; 
 В) 4; 8; 16; 32; Г) 2; -10; 50; 250.

2.    Чому дорівнює четвертий член 
геометричної прогресії ( 1 бал)
якщо її перший член b1=6,
а знаменник q=-2?
А) -48;          Б) 48;       В) 24;       Г) -24.

3.    Знайдіть перший член геометричної прогресії 
(1бал), якщо її другий член b2=-20,                       
      а знаменник q=-5.
А) 4;          Б) -4;        В) -100;       Г) 100.

4.    Чому дорівнює сума нескінченної                                              геометричної прогресії (1 бал), 
перший член якої b1=18,  а знаменник q=⅔?
А) 6;         Б) 36;         В) 54;           Г) 48.

5.    Знайдіть суму п’яти перших членів                                           геометричної прогресії (bn) ,                                                              якщо b3 = 5, b6 = 625.   (2 бали)

6.    Знайдіть суму всіх натуральних чисел,                                                   які кратні 6 і менші від 250.    (3 бали)

7.    При якому значенні х числа 2х-1, х+3, х+15                                     будуть послідовними членами геометричної прогресії?
 Знайдіть ці числа.    (3 бали)


                  Завдання виконати до 19.05
     Завдання на 19.05
Тема уроку: Корекція знань і вмінь учнів
Мета уроку: Аналіз та корекція допущених 
типових помилок
Завдання: Повторити параграф 7 п.33-36
Виконати вправи :
Усно № 33.1, стор. 348
письмово №33.16,стор. 349
                  Завдання виконати до 20.05
                         Завдання на 20.05
Тема уроку: Повторення і 
узагальнення матеріалу за рік
Мета уроку: Повторити тему: " Розв'язування систем рівнянь і нерівностей з двома змінними"

Завдання:Повторити параграф 4 п. 16-18
головне до параграфа 4, стор. 224.
виконати вправи : Зобразити на координатній площині множину розв'язків нерівності
№ 17.2(4); 17.4(1)
Довести нерівність №18.4(4)
                Завдання виконати до 22.05
                           Завдання на 22.05
Тема уроку: Повторення і 
узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити тему: "Квадратична функція. Розв'язування квадратичних нерівностей."

Завдання:Повторити головне в параграф 2 , стор. 135-138 п.8-10
Розвязати нерівність методом інтервалів:
виконати вправи №10.2(1);10.12(2)
                       Завдання виконати до 25.05
              Завдання на період 12.05-15.05
                            Завдання на 12.05
Тема уроку:Сума нескінченної геометричної прогресії
Мета уроку:Закріплення вмінь обчислювати суму нескінченної геометричної прогресії
Завдання: Повторити  параграф 7 п.35 


Презентація "Геометрична прогресія, формула n-го члена ...

           Формула суми нескінченної геометричної прогресії



Нескінченна геометрична прогресія (| q | < 1) та її сума

Використовуючи дані формули
 виконати вправи 
№35.10;35.15
                   Завдання виконати до 13.05
                          Завдання на 13.05
Тема уроку: Сумування послідовностей.
Мета уроку: Дати поняття сумування. Формувати вміння знаходити формулу  n-го члена послідовності.
  Завдання:
Опрацювати параграф 7 п.36 стор. 365

Розглянути зразки розв'язування прикладів 
стор.366-368, приклади 1-6

Переглянути за посиланням :

Виконати вправу № 36.3

                 Завдання виконати до 15.05
                           Завдання на 15.05
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань.
Мета уроку: Повторити і узагальнити 
знання з теми: "Геометрична прогресія" 
Підготуватись до контрольної роботи.
                           Завдання:
   
     Розглянути приклади розв'язування 
 основних задач на геометричну прогресію
1.Знайти знаменник і десятий член геометричної прогресії 
(bn) : 2; –4; 8….
Розв'язання. (bn): 2; -4; 8;., то b1 = 2; b2 = -4, а q = b2 : b1; q = -4: 2 = -2;
 b10 = b1q9; b10 = 2 ·(-2)9 = - 210
Відповідь: -2; -210.

2. Знайти знаменник геометричної прогресії (bn), 
якщо b10 = 3, b12 = 12.
Розв'язання. Якщо b10 = 3; b12 = 12, то b12 = b10q2; 
q2 = b12:b10; q2 = 12: 3 = 4; q1 = 2; q2 = -2.
Відповідь: -2 і 2.

3. Знайти шостий член і суму п’яти перших членів
 геометричної прогресії (bn), якщо b1 = 7, q = 2.
Розв'язання. (bn): b1 = 7; q = 2, то b6 = b1q5;
 b6 = 7· 25 = 7· 32 = 224.
За формулою суми n перших членів геометричної прогресії: 
S5 = b1 (q5 - 1):(q - 1). S5 = 7·(25 -1):(2 - 1) = 7· 31 = 217.
Відповідь: b6 = 224; S5 = 217.

4. Послідовність (bn) є геометричною прогресією. 
Знайдіть b5, якщо b4 = 9; b6 = 25.
Розв'язання. За властивістю геометричної прогресії,
 b25 = b4·b6; b52 = 9·25; b1 = 3·5 = 15; b2 = -3·5 = -15.
Відповідь: -15 і 15.

5. Знайти суму шести перших членів геометричної прогресії (bn),
 яка задана формулою bn = 2∙3n + 1.
Розв'язання. За умовою bn = 2·3n+1, то b1 = 2·31+1 = 2·32 = 2·9 =18,
 а b2 = 2·32+1 = 2·33 =2·27 = 54. q = b2:b1; q = 54:18 = 3.
S6 = b1(q6 - 1):(q - 1). Отже, S6 = 18·(36 - 1):(3 - 1) = 
9·(36 - 1) = 9·728 = 6552.
Відповідь: S6 = 6552.

6. Між числами 6 і 750 вставити два чисел так, щоб вони 
разом із даними утворили геометричну прогресію.
Розв'язання. Якщо b1 = 6, а b4 = 750, то b4 = b1q3, 
q3 = 750:6 = 125; q = 5. Отже, b2 = b1q; b2 = 6·5 = 30; 
b3 = b1q; b3 = 30·5 = 150.
Відповідь: 30 і 150.

7. Утворити геометричну прогресію (bn), якщо 
різниця другого та першого її членів дорівнює -4, 
а різниця третього та першого дорівнює 8.

Розв'язання. Якщо b2 - b1 = -4,а b3 - b1 = 8, 
то утворивши систему з даних рівнянь та розв'язавши її,
 ми знайдемо q =-3; b1 = 1.
  Повторити параграф 7 п. 34-36. 
Підготуватись до контрольної рботи
              Завдання виконати до 18.05
              Завдання на період 04.05-08.05
                          Завдання на 04.05 
                          Завдання на 05.05
 Тема уроку :Сума  n -перших членів геометричної прогресії.
Мета уроку: Вивести формулу суми n -перших членів геометричної прогресії.Формувати вміння застосовувати її  для знаходження сум
Завдання:
Переглянути за посиланням :
     2.формула суми (приклади)
Опрацювати параграф 7 п.34
виписати формули
Виконати вправи № 34.12; №34.21
                Завдання виконати до 06.05
                       Завдання на 06.05
Тема уроку:Уявлення про границю послідовності. Сума нескінченної геометричної прогресії, у якої  ІqІ < 1
Мета уроку:Дати поняття границі послідовності;збіжної послідовності;
суми нескінченної геометричної прогресії.

Завдання:Переглянути за посиланням:
геометричної прогресії - теоретичний орієнтир

Опрацювати параграф 7, п.35
Виписати формули,
Розглянути приклади 1-3 на стор. 360-361
Виконати вправи №35.2;35.12
                  Завдання виконати до 08.05
                          Завдання на 08.05
Тема уроку:Сума нескінченної геометричної прогресії
Мета уроку:Закріплення вмінь обчислювати суму нескінченної геометричної прогресії
Завдання: 
Повторити параграф 7 П.35
Виконати вправи №35.17;№35.25

                   Завдання виконати до 12.05

               Завдання на період 27.04-01.05
                Завдання на 27.04

Тема уроку: Контрольна робота з теми: "Числові послідовності. Арифметична прогресія"
Мета уроку: Перевірка рівня знань учнів з теми: "Числові послідовності. Арифметична прогресія"
Завдання :
                    Контрольна робота
    • Послідовність задано формулою n-го члена . Знайдіть .
    • (Кількість балів 1.00)
    •  35 
    •  25 
    •  31 
    •  11 
    • Укажіть послідовність, яка є арифметичною прогресією. 
    • (Кількість балів 1.00)
    •  2; 4; 8; 16 
    •  4; 12; 16; 20 
    •  4; 8; 12; 16 
    •  3; –3; 3; –3 
    • Знайдіть дев’ятий член арифметичної прогресії –5; 2; 9; … . (Кількість балів 1.0)
    •  51 
    •  29 
    •  234 
    •  58 
    • Знайдіть суму десяти перших членів арифметичної прогресії , якщо .
    • (Кількість балів 1.00)
    •  120 
    •  24 
    •  240
    •  90 
    • Обчисліть різницю та перший член арифметичної прогресії , якщо .(Кількість балів 2.00)
    •  
    •  

    • 6.    Сума n перших членів арифметичної прогресії обчислюється за формулою  Sn=6n-n2. Знайдіть шостий член цієї прогресії.
    •  (Кількість балів 3 )
    • 7.    Знайдіть суму всіх натуральних чисел, які кратні 6 і менші від 250.   
    •  (кількість балів 3 )

    • Повторити  параграф 30 П. 30-33
    • Завдання виконати до 28.04
                            Завдання на 28.04  
  1. Тема уроку:Корекція знань, умінь і навичок з теми:"Числові послідовності. Арифметична прогресія" 
  2. Мета уроку:Прокоментувати помилки, допущені при виконанні контрольної роботи.Зкорегувати  учнів на правильне вирішення проблеми.
  3. Завдання: Повторити  параграф 30 П. 30-33
  4. Проаналізуйте зроблені помилки, та перегляньте зразки розв'язку деяких завдань
  5. Приклад1: Знайдемо а9, якщо (аn) — арифметична прогресія, перші члени якої: 7,8; 8,9; 10; ....

    Розв'язання:
    Знайдемо різницю арифметичної прогресії, у якої а1 = 7,8; a2 = 8,9; a3 = 10: d = a3 – a2 = 10 – 8,9 = 1,1.
    Формула n-го члена арифметичної прогресії має вигляд an = a1 + d(n – 1).
    Враховуючи, що а1 = 7,8, d = 1,1, маємо: аn = 7,8 + 1,1(n – 1).
    Отже, а9 = 7,8 + 1,1(9 – 1) = 7,8 + 8,8 = 16,6.
    Відповідь: а9 = 16,6.

  6. Приклад 2:Дев'ятий член арифметичної прогресії дорівнює 23. Чому дорівнює сума восьмого і десятого членів цієї прогресії?
  7. Розв'язання. Запишемо формули восьмого і дев'ятого члена арифметичної прогресії через 9 її член
    a[10]=a[9]+d;
    a[9]=a[8]+d;
    a[8]=a[9]-d.

    Знайдемо суму двох членів прогресії
    a[8]+ a[10]= a[9]-d +a[9]+d=2*a[9].
    Виконуємо обчислення
    S=2*23=46.
    Запам'ятайте, що кожен член арифметичної прогресії може бути визначений як середнє арифметичне сусідніх
    Правило діє незалежно від того наскільки вони віддалені від нього
    Формули досить часто застосовують в обчисленнях, тому постарайтеся їх вивчити.
  8. Приклад3:Знайдіть суму натуральних чисел, кратних 7 і не більших від 145.
  9. Розв'язання. Числа кратні означає, що різниця прогресії рівна d=7Обчислимо кiлькiсть таких чисел діленням  145/7=20 цілих і 5 остачі.Тоді останній доданок суми рівний a[20]=20*7=140. Обчислюємо суму арифметичної прогресії S=(7+140)*20/2=1470.
  10. Розв'яжіть задачі:
    1.   Знайдіть перші чотири члени арифметичної прогресії (аn), якщо а1 = 1,2,  d = -0,1.
    2.   Знайдіть різницю і сотий член арифметичної прогресії (аn): 2,7; 3,1; 3,5; ... .
    3.   Між числами -4 і 5 вставте п'ять таких чисел, щоб вони разом із даними числами утворювали арифметичну прогресію.
    4.   Дана арифметична прогресія: 2; 1,8; 1,6; ... . Знайдіть її найбільший від'ємний член.

     Завдання виконати до 29.04

                      Завдання на 29.04
Тема уроку:Геометрична прогресія та її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії.
Мета уроку: Дати поняття геометричної прогресії. Навчити знаходити знаменник геометричної прогресії , та за формулою n-го члена будь-який член прогресії.

Завдання: Переглянути за посиланням:
відеоурок Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії.
Опрацювати зміст параграфа7 п.33
Виписати формули.
Виконати вправи :
Усно №33.1
Письмово №33.8; 33.14(2)
Завдання виконати до 01.05

Завдання на період 21.04-24.04
                            Завдання на 21.04
Тема уроку: Арифметична прогресія, її властивості. Формула  суми n- членів арифметичної прогресії.
Мета уроку: Розвиток навичок використання формули суми  n-членів арифметичної прогресії. Закріплення знань.Розв'язування вправ.

Завдання: Повторити параграф 32.
Формули . Виконати вправи:
 № 32.16; 32.18; 
Завдання виконати до 22.04
                        
                           Завдання на 22.04
Тема уроку: Арифметична прогресія, її властивості. Формула  суми n- членів арифметичної прогресії.
Мета уроку:Закріплення знань  використання формули суми n- членів арифметичної прогресії.Розв'язування вправ
Завдання: Повторити параграф 32.

Формули . Виконати вправи:
№32.29;32.33
Завдання виконати до 24.04

                           Завдання на 24.04

Тема уроку: Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії.Формула  суми n- членів арифметичної прогресії.
Мета уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми :"Арифметична прогресія"

Завдання:
Повторити і узагальнити зміст  параграфів 30-32. 


Виконати  вправи:
1. Задана скінченна послідовність: (аn): 2; -1; 5; -2; 9; -3; 15; -4.  Знайдіть суму:
1) перших двох її членів;
2) перших п'яти її членів;
3) усіх її членів.

2.        Знайдіть суму перших тридцяти членів арифметичної прогре­сії (хп), у якої х1 = 5х30 = 15.

3.        Знайдіть суму перших десяти членів арифметичної прогре­сії (уп),   у якої  y= 5, d = 3, заповнивши пропуски у формулі 

4.        В арифметичній прогресії (ап) а1 = 1, d 4. 
Знайдіть а10, S10.
5.        Дано арифметичну прогресію (аn). Знайдіть:
1) п, якщо a= 5, an = 25, Sn = 150;
2) a1, якщо d = 2, n = 4, S4 = 10.
6.        Виразіть із формули :

1) a1; 2) ап.
Завдання виконати до 27.04



                 Завдання на період з 13.04 - 17.04

                               Завдання на 13.04:

Тема уроку: Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії

Мета уроку: Сформувати поняття арифметичної прогресії, формули n-го члена арифметичної прогресії. Навчити учнів за допомогою рекурентної формули знаходити невідомий член арифметичної прогресії 


                         Завдання:Переглянути відеоурок 



Опрацювати параграфи 30-31 , виписати формули в робочий зошит, виконати вправи 
№№ 30.3;30.6;30.16
Завдання виконати до 14.04



                          Завдання на 14.04

Тема уроку: Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії

Мета уроку :Розширити та поглибити знання учнів з теми "Арифметична прогресія. .Формула n-го члена арифметичної прогресії.

                             Завдання:
Повторити параграф 31. 
Виконати вправи № 31.2, №31.4, №31.7, №31.10, №31.12
                       Завдання виконати до 15.04

                            Завдання на 15.04

Тема уроку: Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії

Мета уроку :Розширити та поглибити знання учнів з теми "Арифметична прогресія. .Формула n-го члена арифметичної прогресії.

                        Завдання:
    Повторити параграф 31. 
    Виконати вправи № 31.14,№31.24

              Завдання виконати до 17.04
                 
                           Завдання на 17.04
    Тема уроку: Сума n-перших членів 
                          арифметичної прогресії                    
 Мета уроку:Вивести формулу для обчислення суми       членів арифметичної прогресіі та навчити    учнів використовувати її на практиці.
                         Завдання :
              Переглянути відеоурок
                     https://www.youtube.com/watch?v=w2lx95ZtRzE
   Опрацювати Параграф 32. Виписати формули.      Виконати вправи №32.2, №32.4, №32.8,№32.10
              
                    Завдання виконати до 20.04



















Немає коментарів:

Дописати коментар