Виконані завдання очікую на електронну пошту barishewaalla52@gmail.com, або на Viber
Завдання на 10.02
Тема уроку: Обернені тригонометричні функції
Завдання:
1. Повторити параграф 3 п.24, п.25
2. Виконати вправи №24.12,
№24.22 (1-2) ( за зразком прикладів 2, 3 на стор. 192),
№25.9 (за формулами з п.25),
№ 25.11 ( за таблицею)
Завдання виконати до 12.02
Завдання на 09.02
Тема уроку:Функції арктангенс і арккотангенс
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки за посиланнями:
застосування арктангенса і арккотангенса
2. Опрацювати п. 25, стор.198-203.
Виписати формули
3. Виконати вправи №№25.1, 25.3,25.9
Завдання виконати до 10.02
Завдання на період 18.01-22.01
Завдання на 18.01
Тема уроку:Формули додавання ( 2-й урок)
Завдання:
1.Повторити параграф 13, п.17
2.Повторити формули додавання та вміти застосовувати їх до розв'язування вправ
3.Використовуючи формули додавання, спростіть вираз:
4.Обчисліть:
5. Знайдіть значення виразу:
Завдання виконати до 19.01
Завдання на 19.01 (2 уроки)
Тема уроку:Формули зведення(2 уроки)
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки за посиланням:
2. Записати таблицю формул зведення:
3.Опрацювати параграф 18.
Виконати вправи №№18.2,18.8
Завдання виконати до 20.01
Завдання на 20.01 (2 уроки)
Тема уроку: Формули подвійних аргументів. Формули пониження степеня. (2 уроки)
Завдання :
1.Переглянути відеоурок за посиланням :
2.Записати в зошиті формули
3.Опрацювати параграф 3, п.19
4. Виконати вправи №№ 19.4 (1-6), 19.6, 19.25 (1-2)
Завдання виконати до 22.01
Завдання на 22.01
Тема уроку: Формули половинних аргументів. Вираження тригонометричних функцій через тангенс половинних аргументів
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Записати формули половинного аргумента
3. Опрацювати параграф 3, п.19 стор.152-155,
розглянути приклади 8,9.
4. Виконати вправи №№19.26,19.33
Завдання виконати до 25.01
Завдання на період 11.01-15.01
Завдання на 11.01
Тема уроку:Тотожні перетворення тригонометричних виразів
Завдання:
1. Повторити параграф 3, п. 16
2.Згадати формули співвідношень між тригонометричними функціями одного агументу
3.Переглянути відеоурок та переписати приклади перетворень до завдання 7.7 за посиланням
4.Виконати вправи №№ 16.10,(1-2), 16.12 (1-2)
Завдання виконати до 12.01
Завдання на 12.01 (два уроки)
Тема уроку:Тотожні перетворення тригонометричних виразів
Узагальнення і систематизація знань
Завдання:Підготуватись до контрольної роботи
Повторити :
1.Знаходження значень тригонометричних функцій за таблицею
Приклад 1:
Знайдіть значення
виразу -2 cos 60° + sin 30°
-2*1/2 +1/2*(-1)=-1-1/2=-1 1/2
2.Знаки функцій на тригонометричному колі
Приклад 2: Укажіть неправильну нерівність.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
sin 305°<0 |
sin 95°>sin190 |
cos 2°<0 |
сtg 90° - сtg 95°<0 |
tg 42°>0 |
А) 305 градусів-4 чверть.Синус має знак мінус. Отже нерівність правильна
Б) 95 градусів -2 чверть, синус має знак +. 190 градусів-3 чверть, синус має знак -. Отже рівніть правильна
В) 2 градуси- 1 чверть. косинус має знак +. Отже,нерівність не правильна
Г)котангенс 90 градусів дорівнює нулю. 95 градусів-2 чверть - котангенс має знак -. А -*-=+. Отже нерівність неправильна
Д)42 градуси-1 чверть. Тангенс має знак +. Отже нерівність правильна.
3.Переведення радіанної міри кута в градусну і навпаки
Приклад 3 :
Укажіть правильний
результат переведення кута з градусної міри в радіанну.
А Б В Г Д
30°=π/3 160°=5π/6 240°=3π/2 480°=8π/3 500°=3π
А)30°=π/3* 180/π= 6=30°- правильно
Б)160°=5π/6* 180/π=150°-не правильно
В)240°=3π/2* 180/π=270°- не правильно
Г)480°=8π/3* 180/π=480°-не правильно
Д)500°=3π* 180/π=540°-не правильно
Приклад 4:
Укажіть найменший додатній період функції у= соs 2π/5 .
А Б В Г Д
2π/5 5π/2 2π 5π π
Визначте знак виразу: а) tg 310° * соs200°;
б) sin7π/9/(ctg 7π/3)
а)tg 310° - четверта чверть, знак мінус
соs200° -третя чверть, знак мінус
мінус помножити на мінус дає плюс. Отже знак цього добутку- "+"
б)sin7π/9= sin140°-друга чверть, знак плюс
ctg 7π/3= ctg 420°=ctg 60°- перша чверть, знак плюс
плюс поділено на плюс дає плюс. Отже знак цієї частки "+"
6. Повторити основні тригонометричні формули
Приклад 6:
Спростіть вираз:.
а) (1 – соs α)∙ (1 + соs α)= 1-cos2α= sin^2 α
б) (tg ^2α∙ sin^2 α )/(1- sin^2 α)= sin^2 α /cos2α ∙ sin^2 α ∙cos2α=sin^4 α
Знайдіть значення тригонометричних функцій кута α,
якщо sinα=4/5
кут ІІ чверті
Приклад 8:
Доведіть тотожність cosα/(1+sin α) + (1+sinα)/cosα = 2/cosα .
Приклад 9:
Побудуйте графік функції у = -3
Всі завдання оформити в зошиті
Завдання виконати до 13.01
Завдання на 13.01
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Тригонометричні функції та їх властивості"
Тема уроку: Корекція знань , умінь і навичок
Завдання на 29.12-30.12
Дана тема розрахована на два уроки
Тема уроку: Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням:
2. Опрацювати параграф 3. п.16.Розглянути приклади
3. Виписати основні формули
4. Виконати вправи №№16.2,16.6,16.8
Завдання виконати до 31.12
Завдання на період 21.12-25.12
Завдання на 21.12
Тема уроку:Радіанна міра кутів.
Мета уроку: ввести поняття радіанного вимірювання кутів; пояснити механізм переведення кутів з радіанної міри в градусну та навпаки; формувати вміння переходити від однієї міри вимірювання кутів до іншої; спонукати проявляти компетентність застосовувати набуті знання і навички;
Завдання: Опрацювати параграф 3 п.10.Вивчити означення. Виписати формули переведення радіанної міри кута в градусну і навпаки, та таблицю радіанних мір кутів, які зустрічаються найчастіше
Ми звикли з вами
вимірювати кути транспортиром і в градусній мірі. Ми знаємо що градусна міра
всього кола 360º - тобто повний оберт. Пів оберту - 180º, четвертина -90º. Тут
все легко і просто. Але крім градусів є ще радіани.Вони менш звичні і в
нормальному житті люди ними майже не користуються. Зате, якщо ви відкриєте
підручник з математики, особливо на розділі тригонометрія, то радіани побачите
кругом. Там вони почувають себе, як вдома.
То яке у вас виникло
запитання? Навіщо ж тоді вчити ці радіани? Навіщо нам ускладнювати собі життя,
якщо є градуси?
Перед тим, як дати
відповідь на це запитання, треба розібратись, що ж таке радіан?
У програмі
математики 6 класу ми вчили коло.
d-діаметр |
L-довжина кола то l/d=3,14=π
Це означає, що по всій довжині кола ми можемо розмістити 3 довжини діаметрів і залишиться ще кусочок 0,14d, або 6 радіусів і ще залишиться 0,28r. Тобто по всій довжині можемо вмістити 3,14 діаметра і 6,28 радіуса.
Якщо в нас є пиріг
і мотузка довжиною в радіус цього пирога, то ми можемо з її допомогою розділити
пиріг на частини, прикладаючи мотузку вздовж окружності пирога. Вийшло 6
однакових частин. І ще один маленький кусочок.
Кожен із цих
кусочків має свою градусну міру. Так ось кожен із цих шести кутів і дорівнює 1 радіану!
Значить радіан – це
кут, довжина дуги якої дорівнює радіусу цієї дуги.
В повній довжині
кола вміщується 6 радіан і ще трохи залишається. В половині довжини кола
вміщується 3 радіани і ще 0,14r. Тобто половина любої довжини кола відповідає
куту в 3,14 радіан. А це дорівнює π радіан.Кут
π радіан це те саме, що і 180º. Повна довжина кола це 2π радіан = 6,28 радіан,
четвертина - 90º
= π/2 радіан.
2π радіан і 2
радіана – це не одне і те ж. 2π радіан – це градусна міра всього кола, а 2
радіана це два кусочки пирога і приблизно дорівнює 114º.,
Звідси ми можемо
написати формулу для переведення кута з радіанної міри в градусну і навпаки.
Виконайте вправи:№№ 10.1,10.2,10,3
Завдання виконати до 22.12
Завдання на 22.12( два уроки)
Тема уроку: Властивості і графіки функцій у=sin x, y=cos x,y=tgx, y=ctg x
Мета уроку:Формування поняття тригонометричних функцій числового аргументу; вивчення значень тригонометричних функцій деяких чисел (кутів), зміни знаків тригонометричних функцій у координатних чвертях.Побудова графіків тригонометричних функцій.
Завдання:
1)Переглянути відеоуроки за посиланнями:
графіки тригонометричних функцій;
2)опрацювати параграф 3, п.11-13;
3)виписати таблицю значень тригонометричних функцій деяких кутів (форзац 4) та основні формули(обведені синьою рамочкою)стор. 89-97.
4)Перемалювати рис.12.1-12.2
5)Вивчити означення та теореми п.13;
6)виконати вправи : №№11.2,11.4,12.2,12.8,13.2,використовуючи таблицю та рис.12.1-12.2
Завдання виконати до 23.12
Завдання на 23.12( 2 уроки)
Тема уроку: Властивості і графіки функцій у=sin x, y=cos x,y=tgx, y=ctg x
Мета уроку:Формування поняття тригонометричних функцій числового аргументу; вивчення значень тригонометричних функцій деяких чисел (кутів), зміни знаків тригонометричних функцій у координатних чвертях.Побудова графіків тригонометричних функцій.
Завдання:
1.Переглянути відеоуроки за посиланнями:
2.Опрацювати параграф 3, п.14-15
Розглянути приклади з цих пунктів.
3. Виконати вправи
№№ 14.13,15.8
Завдання виконати до 25.12
Немає коментарів:
Дописати коментар