Алгебра 7 клас

                 Виконані завдання очікую на електронну пошту   barishewaalla52@gmail.com, або на Viber
Всі завдання і їх виконання записуєте в зошитах
                         під датою, згідно розкладу
      Завдання на 11.04 
     Вивчаємо тему "Розв'язування систем рівнянь способом додавання". 
Перегляньте відеоурок





опрацювати параграф 29 стор.206-208. 
виконати вправи № 1054 (усно), № 1056, №1059 



  Завдання на 06.04
Вивчаємо тему "Розв'язування систем рівнянь графічним способом". 
Перегляньте відеоурок



Перепишіть алгоритм , та зразки розв'язку









Завдання на 04.04

Розглянемо завдання на розв'язування лінійних рівнянь з двома змінними ( перепишіть в зошит)

1.У якій точці пряма 3х-4у=12 перетинає вісь Ох?

Розв'язок : якщо пряма перетинає вісь ох, це означає , що у=о. Отже замість у ставимо нуль і розв'язуємо утворене рівняння

3х-4*0=12

3х=12

х=12/3

х=4 Відповідь: (4;0)

2.У якій точці пряма 4х-3у=12 перетинає вісь Оу?

Розв'язок : якщо пряма перетинає вісь оу, це означає , що х=о. Отже замість х ставимо нуль і розв'язуємо утворене рівняння

4*0-3у=12

-3у=12

у=12/(-3)

у=-4 Відповідь : (0;-4)

3.При якому значенні а пара чисел (-1; 5) є розв'язком рівняння ах-3у= -19?

Розв'язок : Замість х і у ставимо в рівняння значення і знаходимо а

а* (-1) -3* 5=-19

-а-15=-19

-а=-19+15

-а=-4

а=4 Відповідь : а=4

4.При якому значенні с графік рівняння 8х+су=0 проходить через точку (1; -1)?

Розв'язок : Замість х і у ставимо в рівняння значення і знаходимо с

8*1+с*(-1)=0

8-с=0

-с=-8

с=8

5.Виразіть змінну х через змінну у в рівнянні 3х-6у=15

3х=15+6у

х=(15+6у)/3

х=15/3 +6у/3

х=5+2у

За цими зразками виконайте №964; 958; 952


                          

Завдання на 10.02
Тема уроку: Функція. Область визначення функції.
 Способи задання функції

Завдання:

1.Опрацювати параграф 19. Вивчити правила.

2.Виконати вправи №736, 
№ 721( скласти таблицю : у верхній строчці розмістити Х - це числа, які дані в прикладі, а в нижній строчці відповідно поставите значення У, після того, як порахуєте, підставивши числа по-черзі в формулу для У)

                    Завдання виконати до 12.02


 Завдання на період 18.01-22.01
                          Завдання на 18.01
Тема уроку:Розкладання многочленів на множники за допомогою квадрата суми і квадрата різниці (2-й урок)
Завдання: 
1.Повторити параграф 14
2. Повторити формули:
                                 
3.Математичний диктант

1. Запишіть у вигляді виразу суму квадратів змінних x і y.

2. Запишіть у вигляді виразу квадрат суми змінних x і y.

3. Запишіть у вигляді виразу подвоєний добуток змінних а ² і с.

4. Замініть степінь добутком (а + 1)²

5. Піднесіть до квадрата двочлен m - n.

6. Піднесіть до квадрата 3 + а.

7. Піднесіть до квадрата вираз 0,1х.

8. Розкладіть на множники: 4 – х ² – у² .

9. Подайте у вигляді квадрата число 11  1/9

10. Обчисліть: 55² – 45² =

11. Піднесіть до квадрата: (m - 5)².

12. Розв’яжіть рівняння: х ² – 25 = 0.

4.Виконати вправи №470,472(1-2)
                     Завдання виконати до 20.01

                                 Завдання на 20.01
Тема уроку:Множення різниці двох виразів на їх суму
     Завдання :
1. Переглянути відеоурок за посиланням:

2. Записати формулу в зошиті

3. Опрацювати параграф 15.
4.Заповнити у зошиті таблицю за зразком № 498,
вправа № 497
     Завдання виконати до 25.01

            Завдання на період 11.01-15.01                     
                                  
                                Завдання на 11.01
Тема уроку: Квадрат суми та квадрат різниці
                         
                                  Завдання:
1.Переглянути відеоурок за посиланням


2. Опрацювати зміст параграфа 13

3. Виписати формули,правила і приклади
5. Вивчити формули і правила

4. Виконати вправи №№ 417-418 (усно).
№№ 419,421,425- письмово
  
                                  Завдання виконати до 13.01

                           Завдання на 13.01

Тема уроку: Розкладання многочленів на множники за допомогою квадрата суми і квадрата різниці
      
                               Завдання:

1. Переглянути відеоурок за посиланням

2. Опрацювати  параграф 14

3.Повторити формули квадрата різниці і квадрата суми


4. Виконати вправи № 262 (усно)
№№ 464, 466

                                 Завдання виконати до 18.01

Завдання на 30.12
Тема уроку : Контрольна робота за І семестр
Мета уроку: Перевірка рівня засвоєння 
      знань учнів за І семестр

                                                              Завдання:

                                 Завдання виконати до 31.12
                            


                                      Завдання на період 21.12-25.12
                        
                                  Завдання на 21.12

Тема : Множення многочлена на многочлен.Розкладання многочленів на множники способом групування
Мета уроку:Закріпити знання з даної теми.Виробити навички використання здобутих знань .

Завдання: Повторити зміст параграфів 11-12
Правила стор. 70, стор.77


Виконайте вправи №№347,359,409
Завдання виконати до 23.12

                               Завдання на 23.12
Тема уроку:Розкладання многочленів на множники способом групування

Мета уроку:Закріпити знання з даної теми.Виробити навички використання здобутих знань .

Завдання: Повторити зміст параграфів 11-12
Правила стор. 70, стор.77
 
Розгляньте зразки розв'язання завдань ,                                              та перепишіть їх в зошит

1. Завдання. Розкласти на множники вираз: upbp+udbd


 1 способ

 2 способ

upbp+udbd=

=(upbp)+(udbd)


У першій групі винесемо спільний множник 
p, а в другій спільний множник d, отримаємо
p(ub)+d(ub).


Спільним множником є 
ub. Винесемо його за дужки:


(ub)(p+d)

upbp+udbd=
 
=(up+ud)–(bp+bd)

 

У першій групі винесемо спільний множник u , а в другій спільний множник b, отримаємо
u(p+d)–b(p+d).


Спільним множником є 
p+d. Винесемо його за дужки:


(p+d)(ub).

 

2. Завдання. Розкласти на множники вираз: c(ab)+d(ab).

Розв'язання:
Спільний множник 
ab винесемо за дужки:

(ab)(c+d).

3. Завдання. Розкласти на множники вираз:

5x−12z(xy)−5y.

Розв'язання:

5x−12z(xy)−5y=5x−5y−12z(xy)=5(xy)−12z(xy)=

=(xy)(5−12z)

4. Завдання. Розкласти на множники вираз:

t3−6t2y+2ty−12y2.

Розв'язання:

Згрупуємо доданки таким чином:

t3−6t2y+2ty−12y2=(t3−6t2y)+(2ty−12y2).

У першій групі винесемо за дужку спільний множник t2, у другій – −2y.

Отримаємо: (t3−6t2y)+(2ty−12y2)=t2(t−6y)+2y(t−6y).

Спільний множник добутків (t–6y) також можна винести за дужку:

t2(t−6y)+2y(t−6y)=(t−6y)(t2+2y).  

Відповідь: (t−6y)(t2+2y).

5. Завдання. Розкласти на множники вираз:

ax2bx2+bxax+ab.

Розв'язання:

Згрупуємо доданки по два й винесемо в кожній парі спільний множник за дужку:ax2bx2+bxax+ab=(ax2bx2)+(bxax)+(ab)==x2(ab)−x(ab)+(ab).

Ми отримали три доданки, у кожному з яких є спільний множник ab. Використовуючи розподільний закон множення, винесемо тепер за дужки ab:

x2(ab)−x(ab)+1(ab)=(ab)(x2x+1).

                                    Виконайте завдання:


Розкладіть на множники многочлени:

аax + ay – az + nx + ny – nz;

б) а + b – 2 – ах – bх + 2х;

в) 2ах + сх. – 6ах2 – 3сх2 + 2ас + с2;

        г) х2 + 2х – са – 2с – сх ах.:

                                Завдання виконати до 28.12


 



         Вітаю всіх з закінченням навчального року! 
        Блог вчителя початкових класів Котенко Алли Анатоліївни
                         Завдання на період 25.05-29.05     
      
Тема уроку:Повторення і узагальненя
 матеріалу за рік.Контрольна робота за рік.

Завдання:
Оформити всі завдання, які не завершили.
Повторити:
-Формули скороченого множення;
-Властивості степенів;
-Координатна площина;
-Розвязування систем рівнянь різними способами;
-Розвязування задач за допомогою складання рівнянь


Виконати контрольну роботу:

1. Яка з наведених рівностей правильна?

2. Укажіть правильну рівність.

3. Розкладіть на множники вираз y(x - y) + (x - y)5.

4. Спростіть вираз 

5. Значення якого з наведених виразів при будь-якому натуральному n ділиться на 8?

6. Знайдіть координати точки, яка належить графіку функції y = 3x + 8 і абсциса якої дорівнює ординаті.
А) (4; 4); Б) (-4; -4); В) (2; 2); Г) (-6; -6).

Достатній рівень навчальних досягнень

7. Розв’яжіть рівняння 

8. Розв’яжіть систему рівнянь 

Високий рівень навчальних досягнень

9. Теплохід пройшов за 3 год за течією і 2 год проти течії 240 км А за 3 год проти течії він пройшов на 35 км більше, ніж за 2 год за течією Знайдіть швидкість теплохода за течією.

10. Доведіть тотожність 
  
                       Завдання виконати до 29.05

                      Завдання на період 18.05-22.05          
                           Завдання на 18.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення 
навчального матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити тему: "Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції.

Завдання:Повторити Р.2 параграф 21
виконати завдання для перевірки знань 
до параграфів 19-21, стор. 161
Завдання 1-8
                         Завдання виконати до 20.05

                           Завдання на 20.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення 

навчального матеріалу за рік.
Мета уроку: повторити тему: "Розв'язування систем лінійних рівнянь різними способами"
Завдання: Повторити: Способи розвязування систем лінійних рівнянь параграфи 27-29
виконати вправи №1150(1); 1155(2); 1158(1)

                      Завдання виконати до 25.05

                   Завдання на період 12.05-15.05
                               Завдання на 13.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення 
навчального матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити тему:
 "Тотожні перетворення виразів.
Доведення тотожностей".
Завдання:
Повторити Р.1 параграф 2, 
Правила стор.11-12

переглянути за посиланням
відеоурок:Тотожні перетворення виразів.
Доведення тотожностей

Виконати вправи № 39;47.

                    Завдання виконати до 18.05


                   Завдання на період 04.05-08.05
                         Завдання на 04.05
Тема уроку: Контрольна робота
Мета уроку:Перевірка рівня знань учнів з теми: "Лінійні рівняння та їх системи"

Завдання:
Контрольна робота




Завдання виконати до 06.05
                           
                            Завдання на 06.05
Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок
Мета уроку: Корекція допущених помилок. Повторення правил.

Завдання: Повторити параграфи 22030
Виконати вправу для повторення 
 параграфів 27-29
№ 1158 (1) трьома способами

Завдання виконати до 13.05


              Завдання на період 27.04-01.05
                             ЗАВДАННЯ НА 27.04        
  Тема уроку: Розв'язування задач 
за допомогою систем рівнянь.            
Мета уроку: Навчити складати системи рівнянь до задачі, та розв'язувати задачі за допомогою систем рівнянь.

Завдання: 
Переглянути за посиланням:
відеоурок Розв/язування задач за допомогою систем рівнянь

Опрацювати параграф 30. 
Вивчити послідовність дій при розв'язуванні задач за допомогою рівнянь на стор.212
Виконати вправи №1080;1088
                      Завдання виконати до 29.04

                         Завдання на 29.04

Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми"Лінійні рівняння та їх системи"

Мета уроку: Узагальнити знання з даної теми. 
Підготуватись до контрольної роботи.

Завдання: 
Повторити параграфи 22-30.
Знати відповіді на запитання:
 1. Що називають рівнянням з однією змінною? з двома змінними?
2. Що називають розв’язком рівняння?
3. Які рівняння називають рівносильними?
4. Сформулюйте означення лінійного рівняння:
1) з однією змінною;
2) з двома змінними.
5. Чи може лінійне рівняння з однією змінною мати рівно два розв’язки?
6. Чи може лінійне рівняння з двома змінними мати єдиний розв’язок?
7. Що називають системою рівнянь із двома змінними?
8. Скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь із двома
змінними?
9. Як розвязати систему рівнянь:
1)графічним способом;
2) способом додавання;
3) способом підстановки.

10. Наведіть приклад задачі, яку зручно розв’язувати
 за допомогою рівняння або системи рівнянь.

Виконати: 
Домашню самостійну роботу №5 
з підручника стор.216-218
                     Завдання виконати до 01.05

                   
             Завдання на період 21.04-24.04

                         Завдання на 22.04

Тема уроку: Розв'язування систем рівнянь
                             способом додавання

Мета уроку: Навчити учнів розв'язувати системи рівнянь способом додавання.


Завдання: Переглянути за посиланням

відеоурок розв'язування систем рівнянь способом додавання

Опрацювати параграф 29. 
Накреслити таблицю в зошиті, стор.208. 
Виконати вправи № 1059; 1063

Завдання виконати до 27.04


Завдання на період 13.04-17.04
Завдання на 13.04
Тема уроку: Розв'язування систем рівнянь способом підстановки
Мета уроку:Закріпити та поглибити знання учнів з даної теми.

Завдання: 
Переглянути відеоурок.

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=3f3itJf51RQ
Опрацювати параграф 28. Вивчити правило на стор. 201.  З  стор. 202 виписати в зошит таблицю послідовних дій при розв'язуванні систем рівнянь способомпідстановки.
Виконати вправи №1030, №1033 

Виконати до 15.04

Завдання на 15.04
Тема уроку: Розв'язування систем рівнянь способои підстановки.
Мета уроку:Закріпити та поглибити знання учнів з даної теми.
Завдання :
Повторити Зміст параграфа 28. Виконати вправи №1035 (1,2),№1041 (1)

Виконати до 20.04

Немає коментарів:

Дописати коментар