Геометрія 7 клас

       Виконані завдання очікую на електронну пошту   barishewaalla52@gmail.com, або на Viber

Всі завдання виконуєте в зошиті, згідно розкладу
  
                                  Завдання на 10.02
Тема уроку: Сума кутів трикутника
                                                Завдання:

1.Повторити параграф 17. Вивчити теорему.

2. Виконати вправи №№ 417,421,427.
При виконанні вправ невідомий кут позначаємо через Х, потім інші кути виражаємо через нього, і складаємо рівняння ( сума кутів дорівнює 180 градусів)
   
Завдання виконати до 12.02                       


Завдання на період 18.01-22.01
              Завдання на 18.01
Тема уроку:Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника
        Завдання:
1. Повторити параграф 15
2. Закінчити речення:              

1.Трикутник, у якого тільки дві сторони рівні, називається ....

2. Дві рівні сторони рівнобедреного трикутника називають … .

3. Третя сторона рівнобедреного трикутника називається … . 

4. Трикутник, який не є рівнобедреним, називається … .  

 

5.Трикутник, у якого всі сторони рівні, називається … .

6. Кути при основі рівнобедреного трикутника … .

7. Якщо в трикутнику два кути рівні, то він … .

8. Відрізок, що сполучає вершину трикутника з серединою протилежної сторони, називається … .

9. Відрізок бісектриси кута трикутника від його вершини до протилежної сторони називається … .

10. Перпендикуляр, опущений з вершини трикутника на пряму, на якій лежить протилежна сторона, називається … .

11. Скільки перпендикулярів можна провести через дану точку до прямої

3.Вивчення нового матеріалу

1.     Доведення теореми записати в зошит

У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є медіаною і висотою.

  Дано: АВС, АВ = АС,

АD бісектриса

                                          Довести:

а) AD медіана АВС

б) AD висота  АВС




Доведення.

1. Розглянемо АВD і АСD:

   1. АВ = АС – за умовою,

   2. ВAD = СAD – за властивістю бісектриси,

   3. АD –  спільна сторона.

Звідси, АВD = АСD – за першою ознакою рівності трикутників.

ВD = СD, тобто АD – медіана АВС.

2 . З рівності трикутників випливає,що ADВ = ADС, але вони суміжні, тому дорівнюють 90° , тобто АD – висота АВС.

Отже, ми встановили, що в рівнобедреному трикутнику бісектриса, медіана і висота, проведені до основи, співпадають. Тому можна поміняти формулювання теореми:

Наслідок 1. У рівнобедреному трикутнику медіана, проведена до основи, є бісектрисою і висотою.

Наслідок 2. У рівнобедреному трикутнику висота, проведена до основи, є медіаною і бісектрисою.

 

4.Виконати усні  вправи

1.  Чи правильне твердження: «Бісектриса рівнобедреного трикутника є медіаною і висотою»?

2.  У рівнобедреному, але не рівносторонньому трикутнику проведено всі медіани, бісектриси й висоти. Скільки різних відрізків проведено? Як зміниться відповідь, якщо поданий трикутник є рівностороннім?

3. У трикутнику ABC відрізок AD — медіана, бісектриса й висота. Назвіть рівні сторони трикутника.

4. У трикутнику ABC A=C. Бісектриса якого з кутів трикутника збігається з медіаною та висотою?

5. У трикутнику MNK

M =K=40°, N =100°,

NP — медіана. Знайдіть кути ΔMNP



5. Виконати вправи з підручника:
№№ 360,362
            
                                     Завдання виконати до 20.01

Завдання на 20.01
Тема уроку:Третя ознака рівності трикутників
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням:
                                
2.Опрацювати параграф 16.                                                               Вивчити третю ознаку рівності трикутників:
3. Дати відповіді на запитання:

1. У трикутниках ABC і A1B1C1 AC = A1C1і BC = B1C1. Яку рівність не обхідно додати до умови, щоб рівність даних трикутників можна було довести за третьою ознакою?

2. Три сторони одного трикутника відповідно дорівнюють трьом сторонам другого трикутника. Чи є рівними кути між відповідно рівними сторонами цих трикутників? Чому?

3. Чи правильно, що два рівносторонні трикутники рівні, якщо вони мають однакові периметри?

4. Чи правильно, що два довільні трикутники рівні, якщо вони мають однакові периметри? Чи справджується обернене твердження?

 4. Виконати вправи №№378,№80,384

       Завдання виконати до 25.01


Завдання на період 11.01-15.01
                                 
                              Завдання на 11.01  

Тема уроку: Рівнобедрений трикутник( 2-й урок)           

                                          Завдання:
1. Повторити зміст параграфу 14

                                     



2. Виконати вправи№№ 328,333,341

                    Завдання виконати до 13.01
    
                                        Завдання на 13.01
Тема уроку:Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Виписати означення та зробити малюнки


3. Опрацювати  параграф 15
4. Виконати вправи № 350(усно)
№№356,357,358

           Завдання виконати до18.01


                                                  Завдання на 30.12

Тема уроку: Рівнобедрений трикутник

                                       Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням


2. Опрацювати параграф 14. Вивчити означення та теореми
3.Зробити малюнок та записи
4.Виконати вправи №№323(усно), 326,330

Завдання виконати до 31.12


Завдання на період 21.12-25.12
Завдання на 21.12
Тема уроку:Перша та друга  ознаки рівності трикутників

Мета: Навчитися знаходити рівні трикутники, не накладаючи один на другий. Вивчити  першу та другу ознаки рівності трикутників.
Використати здобуті знання для розв'язування задач.

Завдання:Повторити параграфи 11-12





                                      Опрацювати параграф 13.
                                             Вивчити теореми 1,2


Виконати вправи №№301,304,310

Завдання виконати до 23.12

                                   Завдання на 23.12
Тема уроку:Перша та друга  ознаки рівності трикутників

Мета:Узагальнити   першу та другу ознаки рівності трикутників.
Використати здобуті знання для розв'язування задач.

Завдання:Повторити  параграф 13.

                       Виконати вправи:

1.     На рис.  зображені пари рівних трикутників. Поясніть, чому трикутники ABC і A1В1С1 рівні у кож­ному з випадків а – в.


2. .  На рис.  зображені пари рівних трикутників. Поясніть, чому трикутники ABC і A1В1С1 рівні у кож­ному з випадків а – в.






Завдання виконати до 28.12





    Завдання на період 25.05-29.05  
 Тема уроку:Повторення і узагальненя
 матеріалу за рік.Контрольна робота за рік.

Завдання:
Оформити всі завдання, які не завершили.
Повторити:
-Коло і його елементи;
-Сума внутрішніх кутів трикутника;
-Суміжні і вертикальні кути;
-Ознаки рівності трикутників;
-Кути вписані і описані навколо кола.

    Підсумкова контрольна робота за рік:
І частина
1.     Знайдіть діаметр кола, якщо його радіус дорівнює 9 см.
А)
Б)
В)
Г)
Д)
4,5 см
9 см
18 см
3 см
4,5 мм
2.     Користуючись рисунком, укажіть кут, суміжний із кутом СВD.

А)
Б)
В)
Г)
Д)
BDC
ABD
DCF
FDC
ABC
3. На рисунку кутАОВ=1500. Знайдіть градусну міру кута СОD.

А)
Б)
В)
Г)
Д)
300
1200
1500
900
1800

4.     Два кути трикутника дорівнюють 500  і 1000. Яка градусна міра третього кута трикутника?

А)
Б)
В)
Г)
Д)
300
1000
500
1500
Д) 1800
ІІ частина
5.     На рисунку ВО = МО, кутABC = 45°; кутBCM = 50°; кутAOC = 95°.
 Знайдіть кут М . Доведіть, що АВО = ∆СМО.


6.     У трикутнику ABC кути В і С відносяться як 5 : 3, а кут А на 80° більший за їх різницю. Знайдіть кути, на які висота АН розбиває кут А.


7.     Трикутник ABC вписаний в коло так, що сторону АВ видно з центра кола під кутом 100°, а сторону ВС під кутом  140°. Знайдіть кути трикутника ABC.   

                             Завдання виконати до 29.05

                          Завдання на період 18.05-22.05                      
                             Завдання на 19.05
     Тема уроку: Повторення і узагальнення
 навчального матеріалу за рік
Мета уроку: Повторити теми: "Трикутники.
 Види трикутників. Ознаки рівності трикутників"

Завдання: Повторити Р.3 параграфи 11-15
Виконати Завдання для перевірки знань №3,
 стор. 97-98 ( завдання 1-9)

                 Завдання виконати до 22.05

                              Завдання на 22.05
     Тема уроку: Повторення і узагальнення
 навчального матеріалу за рік

Мета уроку: Повторити теми:"Коло і круг. ГМТ"

Завдання: Повторити Р.4 параграфи 21-26
виконати вправи №588;594;597
                  
                  Завдання виконати до 26.05

                 Завдання на період 12.05-15.05
                                Завдання на 12.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення
 навчального матеріалу за рік
Мета уроку: Повторити теми: 
" Елементарні геометричні фігури
 та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути"             
            Завдання:
Повторити Р.2 параграфи 4-6

Переглянути за посиланням
презентація : елементарні геометричні фігури

Виконати вправи для  повторення
до параграфа 5 стор. 61
№ 226;227;228;229;230

                  Завдання виконати до 15.05

                       Завдання на 15.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення

 навчального матеріалу за рік
Мета уроку:Повторити тему:
 " Перпендикулярність і паралельність прямих.
 Ознаки і властивості паралельних прямих"
Завдання:
 Повторити параграфи 7-10.
Презентация на тему: "Тема уроку: Ознаки паралельностi прямих ...


Виконати вправи на побудову
№ 241;249;254;258

                           Завдання виконати до 19.05

                  Завдання на період 04.05-08.05
                               Завдання на 05.05
Тема уроку: Контрольна робота
Мета уроку: Перевірка рівня знань учнів з теми :"Коло і круг"   
Завдання:
Контрольна робота
У завданнях 1- 4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь!
1.  Знайдіть радіус кола, якщо довжина хорди, що проходить через центр кола дорівнює 14 см.

       А)   10 см          Б)   7 см                          В)    40 см                      Г)        28 см
2.  Скільки спільних точок з колом має дотична

А)1            Б)  2            В)жодної                             Г)     безліч

3.  Укажіть відстані між центрами кіл, якщо вони дотикаються зовнішнім числом та їх радіуси дорівнюють R1=3; R2= 4;
 А)1            Б)5                           В)  7                              Г)   9

4.  Яке взаємне розміщення кіл, якщо відстань між центрами становить 10 см, а    R1=6; R2= 4;
 А)зовнішній дотик       Б) внутрішній дотик   В)  перетинаються    Г)   не дотикаються

5.  Побудуйте трикутник АВС  у якого АВ = 4 см; кут А=400;кут В=700
6.  Побудуйте центр кола, описаного навколо трикутника

7. Трикутник АВС описаного навколо кола, точки N, K, P- точки дотику. Знайдіть периметр трикутника  АВС, якщо АВ=9 см, СК=4 см.

8. Побудуй трикутник за двома сторонами і медіаною, проведеною до однієї з них.




Завдання виконати до 08.05

                   Завдання на 08.05

Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок

Мета уроку:Корегувати допущені помилки. Повторити правила

Завдання: Повторити Р.4 параграфи 21-27


Виконати завдання для перевірки знань

стор. 163-164

Завдання виконати до 12.05


Завдання на період 27.04-01.05
                        Завдання на 28.04
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань 
з теми :"Коло і круг"
Мета уроку: Повторити і узагальнити матеріал теми: 
"Коло і круг". Підготуватись до контрольної роботи.

Завдання:Повторити 
Розділ 4 параграфи 21-27
Знати відповіді на запитання:
  • Що таке коло ?
  • Що таке круг ?
  • Чим відрізняється коло від круга ?
  • Скільки спільних точок можуть мати пряма і коло ?
  • Скільки спільних точок можуть мати два кола ?
  • Що таке дотична ?
  • Яку властивість має дотична ?
  • Як можуть дотикатися два кола ?
  • Які кола називають концентричними ?
  • Що таке ГМТ ?
  • Що є ГМТ рівновіддалених від кінців відрізка ?
  • Що є ГМТ рівновіддалених від сторін кута ?
  • Яке коло називають описаним навколо трикутника ?
  • Яке коло називають вписаним в трикутник ?
  • Де лежить центр кола, вписаного в трикутник ?
  • Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника ?
  • Де лежить центр кола, описаного навколо прямокутного трикутника ?
  • Якими інструментами найчастіше виконують побудови в геометрії?



Установіть відповідність у наступних завданнях.
 Кожному значенню з лівої колонки відповідає значення з правої.


1.      Два кола з діаметрами 4 см і 8 см дотикаються зовнішньо. Чому дорівнює відстань між центрами кіл ?
А. так
2.      З однієї точки до кола проведено дві дотичні. Довжина відрізка однієї дотичної 12 см. Яка довжина відрізка другої дотичної ?
Б. 3 см
3.      Чи дотикаються два кола, якщо їх діаметри дорівнюють  30 см і 50 см, а відстань між їх центрами 40 см ?
В. 6 см
4.      Чи дотикаються два кола, якщо їх діаметри дорівнюють  30 см і 50 см, а відстань між їх центрами 60 см ?
Г. 9 см
5.      Два кола з діаметрами 4 см і 8 см дотикаються внутрішньо. Чому дорівнює відстань між центрами кіл ?
Д. 1см
6.      З однієї точки до кола проведено дві дотичні. Довжина відрізка однієї дотичної 25 см. Яка довжина відрізка другої дотичної ?
Е. 12 см
7.      У прямокутному трикутнику сторони дорівнюють 3см, 4 см і 5 см. Чому дорівнює радіус вписаного кола?
Ж.16 см
8.      У прямокутному трикутнику радіус описаного кола дорівнює 8 см. Чому дорівнює гіпотенуза трикутника?
З. ні
9.       Радіус кола описаного навколо рівностороннього трикутника дорівнює 6 см. Знайдіть радіус кола вписаного в цей трикутник.
И. 25 см
10.  Радіус кола описаного навколо рівностороннього трикутника дорівнює 6 см. Знайдіть висоту цього трикутника.
К. 2 см





А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
К
1










2










3










4










5










6










7










8










9










10



















                                 Завдання виконати до 01.05


               Завдання на період 21.04-24.04
                         Завдання на 21.04
Тема уроку :Геометричне місце точок (ГМТ)
Мета уроку:Дати поняття ГМТ. Навести приклади ГМТ на площині.Навчити будувати фігури за допомогою методу ГМТ.

Завдання:Переглянути за посиланням:

   
             відеоурок геометричне місце точок

Опрацювати параграф 26.Вивчити правило стор.149.Виписати в зошит  види ГМТ 1-5 . Виконати вправи №677;679.


Завдання виконати до 24.04


                       Завдання на 24.04
Тема уроку: Основні задачі на побудову.
Мета уроку: Навчити за допомогою косинця і лінійки виконувати основні задачі на побудову.

Завдання : Переглянути за посиланням:


відеоурок основні задачі на побудову


Опрацювати параграф 27.

Розглянути задачі 1-5.Виконати вправи №725;735.

Завдання виконати до 27.04


               Завдання на період 13.04-17.04
Завдання на 14.04
Тема уроку: Коло, описане навколо трикутника
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями:
• означення кола, описаного навколо трикутника;
• властивостей вершин трикутника, вписаного в коло;
Сформувати вміння:
• відтворювати формулювання означення та теореми про коло, описане навколо трикутника;
• використовувати ці формулювання під час розв’язування задач.

Завдання:
Переглянути відеоурок

Повторити параграф 24.( теореми та означення). Виконати вправи №:43,№645,№649.

Завдання виконати до 17.04


Завдання на 17.04
Тема уроку: Взаємне розміщення кіл
Мета уроку:дослідити випадки взаємного розміщення двох кіл, встановити залежність між радіусами даних кіл та відстанню між їх центрами; розвивати логічне мислення, ініціативу, 

Завдання: 
Переглянути відеоурок

Опрацювати параграф 25. Знати відповіді на запитання на стор. 147. Виконати вправи №656, №658, №664

Завдання виконати до 20.04








Немає коментарів:

Дописати коментар