Математика 6 клас

     Виконані завдання очікую на електронну пошту   barishewaalla52@gmail.com, або на Viber

                                                 Завдання на 10.02

Тема уроку: Додавання раціональних чисел.

 Властивості додавання.

Завдання:

1.Повторити параграф 4, п.34, п.35

2. Виконати вправи № 961( Згадайте, що сума-це дія додавання. 

Від'ємні числа беруться в дужки, якщо перед ними стоїть якась дія)

№ 978 ( використайте переставну властивість додавання)

    Завдання виконати до 12.02

Завдання на 09.02

 Тема уроку: Властивості додавання раціональних чисел

        Завдання:

1. Повторити параграф 4 п. 34  "Додавання раціональних чисел"





2.Виконати вправу на повторення № 957 (1-4)

3. Опрацювати параграф 4, п.35, стор.274.

Виписати формули

4. Виконати вправи №№ 975,976

Завдання виконати до 10.02

Завдання на період 18.01-22.01

                      Завдання на 19.01  (2 уроки)

Тема уроку: Додатні і від'ємні числа.                                                                                                       Координатна пряма.

      Завдання:

             1. Переглянути відеоурок за посиланням

Додатні і від'ємні числа. Координатна пряма

                                            

             
             
2.Вивчити означення координатної прямої

          


           
                  2. Опрацювати  параграф 4, п. 19-20

                  3.

       
                           
4.Виконати завдання:

                                                        1)

2)

Завдання виконати до 20.01

Завдання на 20.01

Тема уроку:Протилежні числа.Цілі числа.                                
 Раціональні числа

Завдання:
1.Переглянути відеоурок за посиланням

2. Зобразити в зошиті множини у вигляді кругів Ейлера".




3. Опрацювати параграф 4 п.31 та виконати вправи№№870,879,880

Завдання виконати до 22.01

Завдання на 22.01

Тема уроку: Модуль числа
Завдання:
                                                 1. Повторити: Додатні і від'ємні числа.                                                                         Координатна пряма.
2.Переглянути відеоурок за посиланням 
3.№. Опрацювати параграф 4, п.32
4. Зробити записи, та вивчити означення модуля і його властивостей

5.Виконати вправу
Коментар: спочатку знаходите модуль кожного числа, 
а потім виконуєте умову завдання
  6.   З підручника виконати вправу № 893
Коментар:Щоб виконати завдання,спочатку потрібно переписати приклади без модулів, враховуючи властивість модуля (модуль додатнього числа є те саме число, а модуль від'ємного числа- є число, протилежне йому), а потім виконати дії.
Наприклад:
|-4,5| +|3,7|=4,5 + 3,7=8,2

Завдання виконати до 26.01



Завдання на період 11.01-15.01

                                   
          Завдання на 12.01 (два уроки)

Тема уроку:Діаграми.


Завдання:

1. Переглянути відеоурок за посиланням

діаграми

2. Опрацювати п.27 стор.213-215

3.Розглянути  приклади діаграм
                              Кругова діаграма
                           Стовпчаста діаграма


Виконати вправи: №№785,790,792
Завдання виконати до 13.01

Завдання на 13.01
Тема уроку: Ймовірність випадкової події



Завдання:
1. Переглянути  відеоурок за посиланням
2.Виконати усні вправи



3. Опрацювати п.28 стор.224-227


                       Завдання виконати до 15.01

                                         Завдання на 15.01

Тема уроку: Ймовірність випадкової події( 2-й урок)

             Завдання:
1.Повторити  п.28 стор.224-227
2.Записати формулу для обчислення ймовірності випадкової події:


3. Розглянути приклади:


4. Повторити:
1)Парні числа-це  числа, які закінчуються парною цифрою( 0,2,4,6,8);
2)Непарні числа--це числа, які закінчуються непарною цифрою(1,3,5,7,9);
3)Кратні числа-це ті числа, які діляться на дане число;
4)Просте число- це число, яке не має дільників, крім одиниці і саме себе.

5.Виконати вправи №№805,817

                                             Завдання виконати до 19.01

Завдання на 29.12
Тема уроку:Контрольна робота за І семестр
Мета уроку:Перевірка рівня засвоєння                                         знань учнів за І семестр
                   
                                              Завдання:
 





                                        Завдання на 30.12
Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок
Завдання:
Повторити параграфи 1-3
Виконати роботу над помилками та прийняти до уваги  рекомендації прокоментовані у вайбері

                                 Завдання виконати до 31.12

 

                                       Завдання на 22.12 ( 2 уроки)
Тема уроку:Контрольна робота з теми:                              "Відношення і пропорції"
Мета уроку: Перевірка рівня засвоєння знань з даної теми

                    Завдання:

ВАРІАНТ І

1.  Знайдіть відношення чисел: 24 до 100

а)2400 б)0,24 в)0,42 г)4200

2.  Замініть відношенням натуральних чисел:   3/5:12/5

а)4:1                                 б) 1:4                            в)1:5 г)5:1

3.  Знайдіть Х із пропорції : Х:2= 5:25

 а)5    б)10 в)50    г)5

4.  Скільки складає 25% від числа 128

  а)63 б)32   в)75 г) 64

5.  Скільки  апельсинів отримала кожна школа якщо, між трьома школами розподілили 2800 кілограм апельсинів у відношенні  6:3:5

6. Розв’яжіть рівняння   (3х-4)/6 = 7/8 ;   

7. Для того щоб зшити 15 однакових костюмів, необхідно 54 метри тканини. Скільки необхідно тканини, щоб зшити 27 таких костюмів ?


ВАРІАНТ ІІ

1.  Знайдіть відношення чисел: 42 до 100

а)2400 б)0,24 в)0,42 г)4200

2.  Замініть відношенням натуральних чисел:   5/9:25/9

а)4:1                                 б)1:4                        в)1:5  г)5:1

3.  Знайдіть Х із пропорції : Х: 4 = 25:50

  а)10 б)4  в)8  г) 

4.  Скільки складає 25% від числа 180

а)60   б)55 в)45   г)90

5.  Скільки  апельсинів отримала кожна школа якщо, між трьома школами розподілили 2800 кілограм апельсинів у відношенні  2:4:8

6. Розв’яжіть рівняння(4х+5)/13 = 8/9 ;   

7. Для того щоб зшити 15 однакових костюмів, необхідно 54 метри тканини. Скільки необхідно тканини, щоб зшити 27 таких костюмів ?

                                    Завдання виконати до 23.12

Тема уроку: Коло.Круг.Довжина кола. Площа круга.
Мета уроку:Систематизувати та поглибити знання учнів про коло, круг та їх частини; удосконалити вміння застосовувати здобуті знання при розв’язанні задач, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, творчі здібності учнів; узагальнити знання учнів та підвищити рівень засвоєння теми.
Завдання:

переглянути  відеоурок за посиланням


Опрацювати п.25, стор.197-199
Записати в зошит формули і відповідні малюнки:





Виконати вправи №№732,734,738

Завдання виконати до 25.12



       Вітаю всіх з закінченням навчального року!  
     Блог вчителя початкових класів Котенко Алли Анатоліївни
                    Гімназія №41: зі святом останнього дзвоника! – Управління освіти ММР 
Завдання на період 25.05-29.05     
      
Тема уроку:Повторення і узагальненя
 матеріалу за рік.Контрольна робота за рік.

Завдання:
Оформити всі завдання, які не завершили.
Повторити:
-Ознаки подільності;
-Додавання дробів з різними знаменниками;
-Скорочення дробів;
-Знаходження дробу від числа;
- Основну властивість пропорції;
-Розв'язування рівнянь;
-Розв'язування задач за допомогою складання рівнянь
Виконати підсумкову  контрольну роботу за рік


1.    Яке з поданих чисел кратне числу 3?
а) 111111;     б) 1111;     в) 11111;     г) 1111111.

2. Який з поданих дробів дорівнює дробу 8/24?
            а)1/3   ;     б)1/24   ;     в)3/8  ;     г) 24/8 .


3. Сума дробів 2/3 і 3/5 дорівнює:
              а)15/19   ;     б) 19/15   ;     в)5/8   ;     г) 5/15 .

4. Якщо ділене 4/13 ,  дільник 6/65 , то частка дорівнює:
                а)10/3   ;     б)3/10   ;     в) 2,1/3   ;     г)24/843   .

5. Учні писали самостійну роботу  2/5    уроку. 
Скільки хвилин тривала самостійна робота?
                 а) 30хв;     б) 18хв;     в) 27хв;     г) 35хв.

6. Із 100кг свіжих вишень при сушінні виходить 15кг сушених.
 Скільки сушених вишень буде із 120кг свіжих?
                 а) 180кг;     б) 18кг;     в) 0,18кг;     г) 1,8кг.

7. Знайдіть значення виразу:
         1)  (– 4,4 + 6) × (–1 );                  2) ( 4  – 3,5 ) : (–5 ).

8. Розв’яжіть рівняння:    1,2 – 3,6( х – 3) = 5 ( 8 – 0,4х).


9. На одній полиці було в 3 рази більше книг, ніж на другій. 
Коли з першої полиці зняли 30 книг, а на другу поставили 10 книг, 
то на обох полицях книжок стало порівну. 
Скільки книг було на кожній полиці спочатку?

                           Завдання виконати до 29.05

                   Завдання на період 18.05-22.05                            
  Завдання на 18.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку:Повторити : відношення і пропорції; коло і круг.

Завдання: Повторити п.20 стор.156
Розглянути приклади  1-3 стор.158
Виконати вправи № 606(1;2);608(1;2)
                               Завдання виконати до 19.05
                          
                             Завдання на 19.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити :координатна пряма; 
додатні і від'ємні числа.


Завдання: Повторити п.30
Виконати вправи №847;856;859
                           Завдання виконати до 20.05
                           
                           Завдання на 20.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити арифметичні дії з раціональними числами
Завдання: Повторити: п.34 правила додавання раціональних чисел, стор. 269,
п.36 правила віднімання раціональних чисел,стор. 278
Виконати завдання №5, стор. 284 
"Перевір себе в тестовій формі"
                          Завдання виконати до 22.05

                             Завдання на 22.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити зведення подібних доданків
Завдання: Повторити параграф 4 п.39
Правило на стор. 301-302
Розкрити дужки № 1073(1,2)
Звести подібні доданки №1081

                   Завдання виконати до 26.05

           Завдання на період 12.05-15.05
                       Завдання на 12.05
Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок
Мета уроку: Аналіз та корекція типових помилок,
 допущених при виконанні контрольної роботи з теми "Перпендикулярні та паралельні прямі".

Завдання: 
повторити  параграф 4 п. 45-46


Математичний диктант
1.Запишіть з використанням спеціальних знаків речення: « пряма а перпендикулярна до прямої b».
2.Запишіть з використанням спеціальних знаків речення: 
« пряма а паралельна до прямої b».
3.Закінчить таке речення: « Дві прямі називаються перпендикулярними, 
якщо вони перетинаються….»
4.Закінчить таке речення: « Дві прямі називаються паралельними, 
якщо вони ….».
5.Скільки прямих, перпендикулярних до даної прямої, 
можна провести через одну точку ?
6.Скільки прямих, паралельних  до даної прямої, 
можна провести через одну точку ?
7.Чи будуть паралельними відрізки, що лежать на паралельних прямих ?

Виконати вправи № 1258;1260

                        Завдання виконати до 13.05
                     
                            Завдання на 13.05
Тема уроку:Повторення і узагальнення
 матеріалу за навчальний рік.
Мета уроку: Повторити тему :
"Подільність . Знаходження НСК і НСД.
Завдання:
 Повторити параграф 1 п.1-6

Повторити ознаки подільності

1.Для того, щоб число ділилося на 2,
 достатньо щоб його остання цифра ділилася на 2

2.Число ділиться на 3 за умови, 
що сума його цифр ділиться на 3.

3.Число ділиться на 5 ,
 якщо остання цифра ділиться на 5.
Таке можливо за умови, що остання цифра 
рівна 0 або 5.

4.Число ділиться на 9, якщо сума його цифр ділиться на 9.

5.Число ділиться на 10 , якщо воно закінчується на нуль

Вміти розкладати числа на прості дільники.

Заповнити таблиці № 107.
Виконати вправи №73;74

                 Завдання виконати до 15.05

                           Завдання на 15.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення
 матеріалу за навчальний рік.
Мета уроку:Повторити тему:
 "Звичайні дроби та дії над ними"

Завдання:
Повторити параграф 2.
 Знати правила на стор. 6

Ділення чисельника і знаменника дробу
 на їх спільний дільник називається
скороченням дробу.

Перегляньте за посиланням
презентація: скорочення дробів

Виконати вправи № 211;213.

                     Завдання виконати до 18.05

                 Завдання на період 04.05-08.05
                             
                                Завдання на 04.05
Тема уроку: Координатна площина. Приклади графіків залежності між величинами.
Мета уроку: Використання здобутих знань з теми для практичного застосування.
Завдання: Повторити параграф 4 п.45

Переглянути за посиланням 
відеоурок:Приклади графіків залежності між величинами


Розгляньте приклад

 Температуру вимірювали через кожні дві години упродовж доби. За результатами вимірів дістали таку таблицю.

Час доби, год
0
2
4
6
8
10
12
14
16
18
20
22
24
Температура °С
5
2
0
-3
-4
-2
2
6
8
5
4
3
3

Якщо тепер побудувати систему координат, на осі абсцис позначити значення часу, а на осі ординат — температуру, дістанемо 13 точок, координати яких є відповідними числами з таблиці (0, 5), (2, 2), (4, 0), (6, -3), (8, -4), (10, -2), (12, 2), (14, 6), (16, 8), (18, 5),   (20, 4), (22, 3), (24, 3). Маємо рисунок.
Якщо б  ми  вимірювали температуру частіше, скажімо кожні 15 хв або 5 хв, то дістали б набагато більше точок. Температура змінюється безперервно, але безперервно вимірювати її неможливо. Якщо припустити, що різких перепадів температури не було, ми зможемо здобуті точки сполучити неперервною лінією. Так ми дістали лінію, яку будемо називати графіком температури.

Виконайте вправи:


1.   Побудуйте графік температури за даними таблиці:

Час, год
0
1
2
3
4
5
6
7
Температура, °С
4
2
-1
-2
-3
-3
-1
-1

2.   Побудуйте графік руху за таблицею:



Час, год
0
1
2
3
4
5
Відстань від початкового пункту, км
0
2
4
6
8
10

Завдання виконати до 05.05
                             
                            Завдання на 05.05
Тема уроку: Приклади графіків залежності між величинами.
Мета уроку: Формувати вміння побудови графіків залежності між величинами

Завдання Опрацювати параграф 4 п.46

Виконати завдання за малюнком

Задача 1
На рисунку  зображено графік температури повітря.


1) Яка температура повітря була о 17 год? о 6 год? о 12 год?
2) О котрій годині температура сягнула по значки -4 °С? 0 °С? 2 °С?
3) О котрій годині температура була найнижчою? найвищою? (Визначте)
4) Як змінювалась температура з 0 год до 14 год? з 14 год до 24 год?
5) Коли температура була вища від 0? нижча від 0?
6) Протягом якого часу температура зменшувалась? підвищувалась?

7) Як змінилась температура за проміжок часу з 6 год до 14 год? з 1 год до 20 год?


Задача 2. На рисунку зображено графік руху велосипедиста.

а) На якій відстані від місця відправлення був велосипедист через 2 год, 3 год, 3,5 год після початку руху?
б) Через скільки годин був на відстані 5 км, 15 км, 40 км від місця відправлення?
в) Яку відстань усього подолав велосипедист і за який час?

г) 3 якою сталою швидкістю рухався велосипедист?

Завдання виконати до 13.05

Завдання на 06.05
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми: "Перпендикулярні і паралельні прямі"
Мета уроку: Підготовка до контрольної роботи

Завдання: Повторити параграф 4 п.43-46

Виконати завдання № 6
 для перевірки знань в тестовій формі стор. 359-360
Завдання виконати до 08.05

                                  Завдання на 08.05
Тема уроку: Контрольна робота
Мета уроку : Перевірка рівня знань учнів з теми:
"Перпендикулярні і паралельні прямі"

Контрольна робота:
1.     Знайдіть координати точок, зобра­жених на рисунку.


2.     Позначте на координатній пло­щині точки A(3; -2); B(-4; 3); С(0; -7); D .
3.     Через точку М, що лежить поза прямою а, проведіть пряму:
а) паралельну прямій а;  
б) перпендикулярну прямій а.
4.     Побудуйте на координатній площині ΔABC, якщо A(2; 1); B(-4; 1); C(2; -5).
а) Знайдіть координати точок перетину сторін трикутника з осями
координат.
б) Через точку А проведіть пряму, паралель­ну стороні ВС, і пряму, перпендикулярну стороні ВС.
5.     На рисунку зображено графік руху велосипеди­ста. За графіком визначте:
а) Яку відстань проїхав велосипедист за увесь час руху?
б) Упродовж якого часу велосипедист відпочивав?
в) Яку відстань подолав велосипедист після зупинки?

6.     Побудуйте графік зміни температури повітря протягом 12 годин, використавши дані таблиці:
Час, t (год)
0
2
4
6
8
10
12
Температура, °С
-1
0
1
2
3
5
7
                                Завдання виконати до 12.05

                  Завдання на період 27.04-01.05
                                 
                             Завдання на 27.04
Тема уроку: Паралельні прямі.Побудова паралельних прямих.
Мета уроку:Навчити будувати паралельні прямі. Використовувати здобуті знання при розв'язуванні задач.


Завдання: Повторити параграф 4 п.44

Переглянути за посиланням:

відеоурок Побудова паралельних прямих

Виконайте письмові вправи:

1.   Через точку, що не належить прямій b, проведіть пряму с, 
паралельну до b.

2.   Накресліть дві паралельні прямі а i b. 
На прямій а виберіть точки А i В. 
Проведіть із цих точок перпендикуляри до прямої b. 
Виміряйте довжини цих перпендикулярів та порівняйте їх.

3.   Накресліть трикутник ABC. 
Виміряйте довжину АВ та позначте середину сторони AB точкою D.
 Через точку D проведіть пряму, паралельну прямій АС. 
У якому відношенні ділить побудована пряма сторону ВС?


4.   Накресліть прямокутник KLMN зі сторонами KL = 4 см і LM = 2 см. Через середину сторони KL проведіть пряму, паралельну до LM. Переконайтеся, що пряма ділить сторону навпіл.

                          Завдання виконати до 28.04

                                Завдання на 28.04
Тема уроку: Координатна площина.

Мета уроку:Дати поняття координатної площини. Навчити будувати точки за заданими координатами.

Завдання: Переглянути за посиланням:

відеоурок Координатна площина

Опрацювати параграф 4 п.45. 
Знати відповіді на запитання в кінці параграфа.
Виконати вправи №1254;1256

                          Завдання виконати до 01.05

                
                     Завдання на період з 21.04-24.04
                                
                              Завдання на 21.04:
Тема уроку: Перпендикулярні прямі. Властивості перепендикулярних прямих.
Мета уроку: Дати поняття перпендикулярних прямих. Навчити з -поміж різних видів прямих знаходити перпендикулярні.
Завдання:        Переглянути за посиланням

                 відеоурок перпендикулярні прямі
 Опрацювати параграф 4 п.43. В зошиті зробити рисунки 108-112. Виконати вправи №1210;1211. Знати відповіді на запитання 1-4 в кінці параграфа.

Завдання виконати до 22.04

                                Завдання на 22.04
Тема уроку:Перпендикулярні прямі, їх побудова.
Мета уроку: Закріпити вміння  будувати перпендикулярні прямі.



Завдання:Повторити параграф 4 п.43. Виконати вправи №2113;1214;1219;1225

Завдання виконати до 24.04

                             Завдання на 24.04
Тема уроку: Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих.
Мета уроку: Дати поняття паралельних прямих. Навчити з-поміж інших прямих знаходити паралельні прямі.

Завдання:Переглянути за посиланням
              
                            відеоурок паралельні прямі
Опрацювати параграф 4 п. 44. Вивчити правила. Виконати вправи №1238;1239;1241. Знати відповіді на запитання 1-6 в кінці параграфа

Завдання виконати до 27.04


              Завдання на період  з 13.04-17.04
Завдання на 13.04
Тема уроку: Розв'язування текстових задач 
                      за допомогою рівнянь
Мета уроку:навчальна: закріпити в учнів уміння розв’язувати  задач за допомогою рівнянь;
розвивальна: сприяти розвитку уваги, пам'яті, пізнавальної діяльності, вміння висловлювати математично грамотно свою думку;
виховна: виховувати математичну культуру запису рівнянь, відповідальне ставлення до навчання, наполегливість.

Завдання: Повторити  схему розв'язування задач за допомогою рівнянь параграф 4 пункт 42 ,виконати вправи  номер 1183,1175

Завдання виконати до 14.04


Завдання на 14.04
Тема уроку:Узагальнення і систематизація знань                                            з теми "Рівняння"
Мета уроку: Закріпити знання учнів з даної теми, підготуватись до Контрольної роботи.

Завдання:Повторити параграф 4, п.41-42., а саме:схему розв'язування рівнянь,  зведення подібних доданків,  складання рівняння до задачі.


Виконати завдання:
1.Розгадайте кроссворд
 Ви «відкриєте»  прізвище відомого українського математика минулого. Визнаного фахівцями як одного  із найяскравіших талантів у галузі теорії чисел на межі ХІХ-ХХ століть,  за своє життя встиг надрукувати всього дванадцять статей. Але яких! Вони дали поштовх для розвитку кількох нових напрямків в аналітичній теорії чисел, алгебраїчній теорії чисел, геометрії чисел, які нині активно розвиваються у багатьох країнах.



Запитання:
1.     Рівняння, які мають однакові корені.
2.     а(в+с)=ав+ас. Назва закону множення.
3.     Значення невідомого, яке перетворює рівняння у правильну рівність.
4.     Доданки, які мають однакову буквену частину.
5.     Рівність, яка містить невідоме.
6.     Два числа, які відрізняються один від одного лише знаком.
7.     В істинній пропорції добуток середніх членів дорівнює добутку…
2.Із  запропонованих відповідей знайдіть правильну.
№ 1. Яке з чисел є коренем рівняння 3х + х – 18 = 6х?
А) – 6;     Б) – 9;     В) 6;     Г) – 2.
№ 2. У якому з наведених випадків під час перенесення доданків з лівої частини рівняння в праву допущено помилку?
А) 5 – х = 25 – 6х,         – х + 6х = 25 – 5;
Б) 3 + 6х = 9 – 3х,         6х + 3х = 9 + 3;
В) 2х – 1 = 1 – 4х,          2х + 4х = 1 + 1;
Г) – 3х – 10 = 5х – х,      –3х – 5х + х = 10.
№ 3. Знайдіть суму коренів рівнянь 2х – 8 = 10 та 9х + 48 = 3х.
А) 15;      Б) –1;       В) 1;       Г) 17.
 № 4. Яке з наведених рівнянь має найбільший корінь?
А) 6х-3 = х-1,5;               Б) 7(х-2) = х-2;

     3. Знайдіть помилку в розвязанні, та виправте її.
1)  (15х-3х)*3-45=15
        12х=(15-45)*3

2)   (8х-1):2=300
        8х=30:2-1

3)   1500:5х+700=850
        5Х=(700+850):1500

4)    5х-19=2х+8
         5х+2х=8+19

Розв’язати задачі, за допомогою рівнянь
Задача 1.За два дні обробили 160 га пшениці, причому першого дня обробили на 36 га більше, ніж другого. Скільки гектарів обробили другого дня?
 Задача 2.На трьох полицях стоїть 129 книжок, до того ж, на другій полиці на 15 книжок більше, ніж на першій, а на третій — на 12 книжок менше, ніж на першій. Скільки книжок стоїть на кожній полиці?

Завдання виконати   до 15.04


Завдання на 15.04

Тема уроку: Контрольна робота №9
Мета уроку: Перевірити рівень засвоєння знань учнів з теми "Рівняння"

Завдання:

Виконуємо контрольну роботу на окремому листочку,                                
в куточку пишемо прізвище 

1.    Знайди корінь рівняння:  4х -11 = 2х+13



 

  а)4                          б)   1                   в) 12                   г)    16

2.  Знайдіть число протилежне кореню рівняння:  9х - 7 = 6х + 14



    а)     -9              б)          -7       в    )   9               г)         7

3.  Знайдіть значення х із пропорції :  (х-2):8=1:2
а)  8              б)      4        в)    3                  г)   6


4.  Яке з наведених чисел дорівнює значенню виразу -2х-1, якщо х = - 4


 

    а)    9                 б)         -7                    в)             7             г)           -9

5.  Розв’яжіть рівняння :   0,6 (2y – 11) = 0,4 (y-7) – 7, 48

6. Одне число в 1,5 рази менше від другого. Якщо до першого числа додати 3,7, а від другого відняти 5,3, то одержимо однокові результати. Знайдіть ці числа.


7. Знайдіть корені рівняння:
(12у + 18) (1,6 – 0,2у) = 0
8. За три дні туристи пройшли 48 км. За другий день вони пройшли 60% відстані, пройденої за перший день, а за третій -   відстані, пройденої за перший день. Скільки кілометрів проходили туристи кожного дня.

Виконати до 17.04

Завдання на 17.04
Тематуроку: Корекція знань, умінь і навичок
Мета: Робота над типовими  помилками , допущеними при виконанні контрольної роботи 


Завдання: Повторити зміст параграфа 4, п. 41-42
виконати вправи з підручника  , номер 1143,1157,1170

Виконати до 20.04



Немає коментарів:

Дописати коментар