Завдання на 10.02
Тема уроку: Додавання раціональних чисел.
Властивості додавання.
Завдання:
1.Повторити параграф 4, п.34, п.35
2. Виконати вправи № 961( Згадайте, що сума-це дія додавання.
Від'ємні числа беруться в дужки, якщо перед ними стоїть якась дія)
№ 978 ( використайте переставну властивість додавання)
Завдання виконати до 12.02
Завдання на 09.02
Тема уроку: Властивості додавання раціональних чисел
Завдання:
1. Повторити параграф 4 п. 34 "Додавання раціональних чисел"
2.Виконати вправу на повторення № 957 (1-4)
3. Опрацювати параграф 4, п.35, стор.274.
Виписати формули
4. Виконати вправи №№ 975,976
Завдання виконати до 10.02
Завдання на період 18.01-22.01
Завдання на 19.01 (2 уроки)
Тема уроку: Додатні і від'ємні числа. Координатна пряма.
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням
Додатні і від'ємні числа. Координатна пряма
3.
1)
Завдання на 12.01 (два уроки)
Тема уроку:Діаграми.
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням
Завдання виконати до 19.01
Завдання виконати до 31.12
ВАРІАНТ І
1. Знайдіть відношення чисел: 24 до 100
а)2400 б)0,24 в)0,42 г)4200
2. Замініть відношенням натуральних чисел: 3/5:12/5
а)4:1 б) 1:4 в)1:5 г)5:1
3. Знайдіть Х із пропорції : Х:2= 5:25
а)5 б)10 в)50 г)5
4. Скільки складає 25% від числа 128
а)63 б)32 в)75 г) 64
5. Скільки апельсинів отримала кожна школа якщо, між трьома школами розподілили 2800 кілограм апельсинів у відношенні 6:3:5
6. Розв’яжіть рівняння (3х-4)/6 = 7/8 ;
7. Для того щоб зшити 15 однакових костюмів, необхідно 54 метри тканини. Скільки необхідно тканини, щоб зшити 27 таких костюмів ?
ВАРІАНТ ІІ
1. Знайдіть відношення чисел: 42 до 100
а)2400 б)0,24 в)0,42 г)4200
2. Замініть відношенням натуральних чисел: 5/9:25/9
а)4:1 б)1:4 в)1:5 г)5:1
3. Знайдіть Х із пропорції : Х: 4 = 25:50
а)10 б)4 в)8 г)
4. Скільки складає 25% від числа 180
а)60 б)55 в)45 г)90
5. Скільки апельсинів отримала кожна школа якщо, між трьома школами розподілили 2800 кілограм апельсинів у відношенні 2:4:8
6. Розв’яжіть рівняння(4х+5)/13 = 8/9 ;
7. Для того щоб зшити 15 однакових костюмів, необхідно 54 метри тканини. Скільки необхідно тканини, щоб зшити 27 таких костюмів ?
Завдання виконати до 23.12
Вітаю всіх з закінченням навчального року!
Завдання на період 25.05-29.05
Тема уроку:Повторення і узагальненя
матеріалу за рік.Контрольна робота за рік.
Оформити всі завдання, які не завершили.
Завдання на 18.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку:Повторити : відношення і пропорції; коло і круг.
Завдання: Повторити п.20 стор.156
Розглянути приклади 1-3 стор.158
Виконати вправи № 606(1;2);608(1;2)
Завдання виконати до 19.05
Завдання на 19.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити :координатна пряма;
додатні і від'ємні числа.
Завдання: Повторити п.30
Виконати вправи №847;856;859
Завдання виконати до 20.05
Завдання на 20.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити арифметичні дії з раціональними числами
Завдання: Повторити: п.34 правила додавання раціональних чисел, стор. 269,
п.36 правила віднімання раціональних чисел,стор. 278
Виконати завдання №5, стор. 284
"Перевір себе в тестовій формі"
Завдання виконати до 22.05
Завдання на 22.05
Тема уроку: Повторення і узагальнення матеріалу за рік.
Мета уроку: Повторити зведення подібних доданків
Завдання: Повторити параграф 4 п.39
Правило на стор. 301-302
Розкрити дужки № 1073(1,2)
Звести подібні доданки №1081
Завдання виконати до 26.05
Завдання на період 12.05-15.05
Завдання на 12.05
Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок
Мета уроку: Аналіз та корекція типових помилок,
допущених при виконанні контрольної роботи з теми "Перпендикулярні та паралельні прямі".
Завдання:
повторити параграф 4 п. 45-46
Завдання на 13.05
Тема уроку:Повторення і узагальнення
матеріалу за навчальний рік.
Мета уроку: Повторити тему :
"Подільність . Знаходження НСК і НСД.
Завдання:
Повторити параграф 1 п.1-6
Повторити ознаки подільності
Мета уроку:Повторити тему:
"Звичайні дроби та дії над ними"
Завдання:
Повторити параграф 2.
Знати правила на стор. 6
Ділення чисельника і знаменника дробу
на їх спільний дільник називається
скороченням дробу.
Перегляньте за посиланням
презентація: скорочення дробів
Виконати вправи № 211;213.
Завдання виконати до 18.05
Завдання на період 04.05-08.05
Завдання на 04.05
Тема уроку: Координатна площина. Приклади графіків залежності між величинами.
Мета уроку: Використання здобутих знань з теми для практичного застосування.
Завдання: Повторити параграф 4 п.45
Переглянути за посиланням
відеоурок:Приклади графіків залежності між величинами
Час доби, год
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
18
|
20
|
22
|
24
|
Температура °С
|
5
|
2
|
0
|
-3
|
-4
|
-2
|
2
|
6
|
8
|
5
|
4
|
3
|
3
|
Час, год
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Температура, °С
|
4
|
2
|
-1
|
-2
|
-3
|
-3
|
-1
|
-1
|
Час, год
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Відстань від початкового пункту, км
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
Завдання виконати до 05.05
Завдання на 05.05
Тема уроку: Приклади графіків залежності між величинами.
Мета уроку: Формувати вміння побудови графіків залежності між величинами
Завдання Опрацювати параграф 4 п.46
Виконати завдання за малюнком
Завдання виконати до 13.05
Завдання на 06.05
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми: "Перпендикулярні і паралельні прямі"
Мета уроку: Підготовка до контрольної роботи
Завдання: Повторити параграф 4 п.43-46
Виконати завдання № 6
для перевірки знань в тестовій формі стор. 359-360
Завдання виконати до 08.05
Завдання на 08.05
Тема уроку: Контрольна робота
Мета уроку : Перевірка рівня знань учнів з теми:
"Перпендикулярні і паралельні прямі"
Контрольна робота:
координат.
Час, t (год)
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
Температура, °С
|
-1
|
0
|
1
|
2
|
3
|
5
|
7
|
Завдання на період 27.04-01.05
Завдання на 27.04
Тема уроку: Паралельні прямі.Побудова паралельних прямих.
Мета уроку:Навчити будувати паралельні прямі. Використовувати здобуті знання при розв'язуванні задач.
Завдання: Повторити параграф 4 п.44
Переглянути за посиланням:
відеоурок Побудова паралельних прямих
Виконайте письмові вправи:
1. Через точку, що не належить прямій b, проведіть пряму с,
паралельну до b.
2. Накресліть дві паралельні прямі а i b.
На прямій а виберіть точки А i В.
Проведіть із цих точок перпендикуляри до прямої b.
Виміряйте довжини цих перпендикулярів та порівняйте їх.
3. Накресліть трикутник ABC.
Виміряйте довжину АВ та позначте середину сторони AB точкою D.
Через точку D проведіть пряму, паралельну прямій АС.
У якому відношенні ділить побудована пряма сторону ВС?
Завдання виконати до 28.04
Завдання на 28.04
Тема уроку: Координатна площина.
Мета уроку:Дати поняття координатної площини. Навчити будувати точки за заданими координатами.
Завдання: Переглянути за посиланням:
відеоурок Координатна площина
Опрацювати параграф 4 п.45.
Знати відповіді на запитання в кінці параграфа.
Виконати вправи №1254;1256
Завдання виконати до 01.05
Завдання на період з 21.04-24.04
Завдання на 21.04:
Тема уроку: Перпендикулярні прямі. Властивості перепендикулярних прямих.
Мета уроку: Дати поняття перпендикулярних прямих. Навчити з -поміж різних видів прямих знаходити перпендикулярні.
Завдання: Переглянути за посиланням
відеоурок перпендикулярні прямі
Опрацювати параграф 4 п.43. В зошиті зробити рисунки 108-112. Виконати вправи №1210;1211. Знати відповіді на запитання 1-4 в кінці параграфа.
Завдання виконати до 22.04
Завдання на 22.04
Тема уроку:Перпендикулярні прямі, їх побудова.
Мета уроку: Закріпити вміння будувати перпендикулярні прямі.
Завдання на 24.04
Тема уроку: Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих.
Мета уроку: Дати поняття паралельних прямих. Навчити з-поміж інших прямих знаходити паралельні прямі.
Завдання:Переглянути за посиланням
відеоурок паралельні прямі
Опрацювати параграф 4 п. 44. Вивчити правила. Виконати вправи №1238;1239;1241. Знати відповіді на запитання 1-6 в кінці параграфа
Завдання виконати до 27.04
Завдання на період з 13.04-17.04
Завдання на 13.04
Тема уроку: Розв'язування текстових задач
за допомогою рівнянь
Мета уроку:навчальна: закріпити в учнів уміння розв’язувати задач за допомогою рівнянь;
розвивальна: сприяти розвитку уваги, пам'яті, пізнавальної діяльності, вміння висловлювати математично грамотно свою думку;
виховна: виховувати математичну культуру запису рівнянь, відповідальне ставлення до навчання, наполегливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар