ШМО вчителів природничо-математичного циклу


План роботи

шкільного методичного обєднання вчителів предметів

природничо-математичного циклу

Проблема школи: «Впровадження інтерактивних та проектних технологій в навчально-виховний процес з метою підвищення ефективності праці вчителів та формування життєвих компетентностей учнів»

Проблема ШМО: «Впровадження іноваційних форм і методів на уроках предметів природничо-математичного циклу, які відповідають розвитку розумових та фізичних здібностей учнів»

Мета роботи ШМО:

-безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності в галузі природничо-математичних наук;

-забезпечення свідомого володіння системою знань, навичок, умінь, необхідних в повсякденному житті і майбутній трудовій діяльності учнів;

-формування уявлень про ідеї і методи навчання та їх роль у пізнанні навколишнього світу;

-модернізація освітнього процесу шляхом

впровадження сучасних інноваційних технологій

                           Склад ШМО та проблеми , над якими працюють вчителі

                                                           Красіліч Зоя Андріївна
                                               Директор школи, вчитель математики

Проблема: Використання різнорівневої 
диференціації на уроках математики

                                                          Геля Олександр Григорович
                                                            вчитель фізкультури

Проблема: Активізація пізнавальної фізкультурно-оздоровчої 
та спортивно-масової роботи в школі
Життєве кредо :Гармонія тіла і духу

Гудзенко Ольга Іванівна
вчитель фізики, математики, астрономії,ОБЖ

Проблема: Використання сучасних інноваційних технологій 
на уроках фізики та математики

Прудченко Ольга Іванівна
вчитель географії, організатор дитячого колективу


Проблема: Використання інформаційно-комунікаційних технологій
 на уроках географії з метою активізації розумової діяльності учнів


Чорна Юлія Василівна
вчитель хімії, біології та екології


Проблема: Розвиток творчих здібностей учнів 
на уроках хімії, біології,екології

Берегуленко Юлія Олександрівна
вчитель образотворчого мистецтва та технологій
Проблема: Використання методу проектів на уроках 
трудового навчання та образотворчого мистецтва
 з метою формування в учнів кращих естетичних смаків

Бадеха Олена Миколаївна
вчитель інформатики

Інформація про членів ШМО

Діагностична карта вчителів природничо-математичного циклу




2021-2022 навчальний рік








2020-2021 навчальний рік

Засідання №1

Дата: 30.08.2020

Тема: Аналіз роботи ШМО за 2019-2020 навчальний рік.

          Складання плану роботи на 2020-2021 навчальний рік

№ з/п

        Питання, що розглядаються           

  Відповідальний 

 

   1.

Аналіз роботи ШМО за 2019-2020 навчальний рік

Голова ШМО

 

   2.

Складання плану роботи ШМО на 2020-2021 н.р.

Члени ШМО

 

   3.

Опрацювання офіційних документів МОН України, інструктивних матеріалів та варіативних програм.

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи

 

   4.

Визначення вчителями проблем, над якими будуть працювати впродовж року.

Члени ШМО

   5.

Заповнення діагностичної карти вчителів з питань підвищення ефективності і якості уроку та вдосконалення виховної роботи. Поповнення банку даних.

Члени ШМО

Голова ШМО

   6.

Обговорення та затвердження вибору підручників для користування в 2020-2021 навчальному році.

 

 Члени ШМО

   7.

Формування мотивації учнів до навчання: загальні стратегії формування мотивів, методи формування навчальної мотивації

 

Члени ШМО

 

 

   8.

Складання плану проведення предметних тижнів.

Члени ШМО

 

 

   9.

Розподіл доручень між членами ШМО

Члени ШМО

Голова ШМО

 

                                          Засідання №2

                                         Дата: 22.10. 2020

Тема:  « Проектні технології як елемент формування предметних 

компетенцій на уроках природничо-математичного циклу»

 

№ з/п

   Питання, що розглядаються

Відповідальний

 

1.

 

Круглий стіл( обмін досвідом)

-теоретичні аспекти проектних технологій;

- організація науково-дослідницької роботи з учнями;

- робота з обдарованими дітьми;

- робота з дітьми, які навчаються на початковому рівні

 

 

Баришева А.М,-ГМО

 

2.

 

Обмін думками з проблеми формування громадянської компетентності учнів на уроках природничо-математичного циклу.

 

Члени ШМО

 

3.

 

Відвідування уроків за графіком, та їх обговорення

 

Члени ШМО

 

4.

 

 

 

5.

 

«Методика проведення практичних занять на уроках географії (використання сучасних освітніх технологій)»

 

Аналіз проведення внутрішкільних предметних олімпіад

 

Прудченко О.І.-вчитель географії

 

 

Члени ШМО

 

Члени ШМО 


 

  

Експрес-огляд новинок методичної та психолого-педагогічної літератури     

                                                                                           Засідання №3

                               Дата:04.01.2021

Тема:  «Інноваційні форми й методи для забезпечення розвитку життєвих компетенцій особистості учня».





№ з/п

       Питання, що розглядаються

Відповідальний

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

Аналіз успішності учнів за І семестр 2020-2021н.р.,

 

«Поняття «інновації». Класифікація інновацій. Життєвий цикл інновацій.»

 

«Використання цифрових комп’ютерних технологій – новий крок в забезпеченні ефективності і якості сучасного уроку в умовах дистанційного навчання» - круглий стіл

 

Заїка О.Г. заступник директора з НВР

Чорна Ю.В. вчитель хімії і біології

 

Члени ШМО

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

6.

 

Шляхи розвитку мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя .Використання особистісно-діяльнісного підходу

 

Презентація розробок позакласних заходів які стимулюють розвиток творчого мислення учнів.

 

Звіт вчителів про самоосвітню роботу, направлену на формування особистісно-діяльнісного підходу  на уроках з свого предмету.

 

 

Геля О.Г.вчитель фізкультури

 

 

Члени ШМО

 

 

 

Члени ШМО

 

  Засідання №4  

   Дата: 25.03.2021.

Тема:  «Використання  різних  форм роботи

з  метою  виховання  інтересу  щодо  вивчення

предметів природничо-математичного циклу та розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості»


№ з/п

 

        Питання, що розглядаються                

 

Відповідальний

 

1.

 

 

Доповідь: «Індивідуальна і диференційована робота    учнів на уроках математики»

 

 

Баришева А.М.вчитель математики

 

2.

 

Доповідь: «Використання ділових ігор на уроках економіки»

 

 

Прудченко О.І.вчитель географії

3.

 

 

4.

Методика профільного навчання математики учнів. «Калейдоскоп  ідей» (про методи і прийоми  педагогічної  майстерності

«Домашній експеримент ,як засіб зацікавлення учнів до вивчення фізики»

 

Красіліч З.А.вчитель математики

 

 

Гудзенко О.І.вчитель фізики

5.

 

6.

 «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності.»

 

Відвідування уроків за графіком та їх обговорення

 

Бадеха О.М. вчитель інформатики

 

Члени ШМО

 

7.

Творчі звіти вчителів.

 

 

Члени ШМО

8.

Затвердження підсумкових контрольних робіт з предметів природничо-математичного циклу

 

Члени ШМО

9.

  Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО

Члени ШМО

10.

Розгляд матеріалів ДПА

 

 

Члени ШМО

 

11.

 

  Методичні перегуки «Обговорення матеріалів періодичної преси».

Члени ШМО


Засідання №5

 20.05.2021

                      Тема: Зовнішнє незалежне оцінювання ,

                                   як об’єктивний засіб перевірки

                                     знань шкільних дисциплін

        № з/п

     

Питання, що розглядаються

 

           Відповідальний

1.

Аналіз виконання навчальних програм та річних контрольних робіт за текстами адміністрації школи

 

        ГМО,

     заст.директора

2.

Аналіз участі учнів у предметних конкурсах

            ГМО, заст.директора

 

3.

 

Огляд  нормативно-правових документів щодо організації навчальної практики, екскурсій  та порядку закінчення  2020– 2021 навчального року, проведення ДПА

 

   Директор школи

 

4.

 

Про підготовку учнів 11-го класу до зовнішнього тестування з предметів    природничо-математичного циклу.

 

 

     Члени ШМО

 

5.

 

Звіт про роботу кабінетів 

 

     Члени ШМО

6.

Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання

 

    Голова ШМО

 

7.

 

Диспут «Модернізація навчально-виховного процесу: проблеми та можливості»

 

      Члени ШМО

 

8.

 

Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на 2021-2022навчальний рік

 

 

     Члени ШМО


Немає коментарів:

Дописати коментар