ШМО вчителів природничо-математичного циклу
План роботи
шкільного методичного об’єднання вчителів предметів
природничо-математичного циклу
Проблема школи: «Впровадження інтерактивних та проектних технологій в навчально-виховний процес з метою підвищення ефективності праці вчителів та формування життєвих компетентностей учнів»
Проблема ШМО: «Впровадження іноваційних форм і методів на уроках предметів природничо-математичного циклу, які відповідають розвитку розумових та фізичних здібностей учнів»
Мета роботи ШМО:
-безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності в галузі природничо-математичних наук;
-забезпечення свідомого володіння системою знань, навичок, умінь, необхідних в повсякденному житті і майбутній трудовій діяльності учнів;
-формування уявлень про ідеї і методи навчання та їх роль у пізнанні навколишнього світу;
-модернізація освітнього процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій
Склад ШМО та проблеми , над якими працюють вчителі
Красіліч Зоя Андріївна2020-2021 навчальний рік
Засідання №1
Дата: 30.08.2020
Тема: Аналіз роботи ШМО за 2019-2020 навчальний рік.
№ з/п | Питання, що розглядаються | Відповідальний
|
1. | Аналіз роботи ШМО за 2019-2020 навчальний рік | Голова ШМО
|
2. | Складання плану роботи ШМО на 2020-2021 н.р. | Члени ШМО
|
3. | Опрацювання офіційних документів МОН України, інструктивних матеріалів та варіативних програм. | Заступник директора школи з навчально-виховної роботи
|
4. | Визначення вчителями проблем, над якими будуть працювати впродовж року. | Члени ШМО |
5. | Заповнення діагностичної карти вчителів з питань підвищення ефективності і якості уроку та вдосконалення виховної роботи. Поповнення банку даних. | Члени ШМО Голова ШМО |
6. | Обговорення та затвердження вибору підручників для користування в 2020-2021 навчальному році.
| Члени ШМО |
7. | Формування мотивації учнів до навчання: загальні стратегії формування мотивів, методи формування навчальної мотивації
| Члени ШМО
|
8. | Складання плану проведення предметних тижнів. | Члени ШМО
|
9. | Розподіл доручень між членами ШМО | Члени ШМО Голова ШМО
|
Засідання №2
Дата: 22.10. 2020
Тема: « Проектні технології як елемент формування предметних
компетенцій на уроках природничо-математичного циклу»
№ з/п | Питання, що розглядаються | Відповідальний |
1. |
Круглий стіл( обмін досвідом) -теоретичні аспекти проектних технологій; - організація науково-дослідницької роботи з учнями; - робота з обдарованими дітьми; - робота з дітьми, які навчаються на початковому рівні
|
Баришева А.М,-ГМО |
2. |
Обмін думками з проблеми формування громадянської компетентності учнів на уроках природничо-математичного циклу. |
Члени ШМО |
3. |
Відвідування уроків за графіком, та їх обговорення
| Члени ШМО |
4.
5. |
«Методика проведення практичних занять на уроках географії (використання сучасних освітніх технологій)»
Аналіз проведення внутрішкільних предметних олімпіад |
Прудченко О.І.-вчитель географії
Члени ШМО
Члени ШМО |
| Експрес-огляд новинок методичної та психолого-педагогічної літератури Засідання №3 Дата:04.01.2021 Тема: «Інноваційні форми й методи для забезпечення розвитку життєвих компетенцій особистості учня». |
№ з/п | Питання, що розглядаються | Відповідальний |
1.
2.
3. |
Аналіз успішності учнів за І семестр 2020-2021н.р.,
«Поняття «інновації». Класифікація інновацій. Життєвий цикл інновацій.»
«Використання цифрових комп’ютерних технологій – новий крок в забезпеченні ефективності і якості сучасного уроку в умовах дистанційного навчання» - круглий стіл |
Заїка О.Г. заступник директора з НВР Чорна Ю.В. вчитель хімії і біології
Члени ШМО
|
4.
5.
6. |
Шляхи розвитку мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя .Використання особистісно-діяльнісного підходу
Презентація розробок позакласних заходів які стимулюють розвиток творчого мислення учнів.
Звіт вчителів про самоосвітню роботу, направлену на формування особистісно-діяльнісного підходу на уроках з свого предмету.
|
Геля О.Г.вчитель фізкультури
Члени ШМО
Члени ШМО
|
Дата: 25.03.2021.
Тема: «Використання різних форм роботи
з метою виховання інтересу щодо вивчення
предметів природничо-математичного циклу та розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості»
№ з/п |
Питання, що розглядаються |
Відповідальний |
1.
|
Доповідь: «Індивідуальна і диференційована робота учнів на уроках математики»
|
Баришева А.М.вчитель математики |
2. |
Доповідь: «Використання ділових ігор на уроках економіки»
|
Прудченко О.І.вчитель географії |
3.
4. | Методика профільного навчання математики учнів. «Калейдоскоп ідей» (про методи і прийоми педагогічної майстерності «Домашній експеримент ,як засіб зацікавлення учнів до вивчення фізики»
| Красіліч З.А.вчитель математики
Гудзенко О.І.вчитель фізики |
5.
6. | «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності.»
Відвідування уроків за графіком та їх обговорення |
Бадеха О.М. вчитель інформатики
Члени ШМО |
7. | Творчі звіти вчителів.
|
Члени ШМО |
8. | Затвердження підсумкових контрольних робіт з предметів природничо-математичного циклу
| Члени ШМО |
9. | Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО | Члени ШМО |
10. | Розгляд матеріалів ДПА
| Члени ШМО |
11. |
Методичні перегуки «Обговорення матеріалів періодичної преси». | Члени ШМО |
Засідання №5
20.05.2021
Тема: Зовнішнє незалежне оцінювання ,
як об’єктивний засіб перевірки
знань шкільних дисциплін
№ з/п |
Питання, що розглядаються |
Відповідальний |
1. | Аналіз виконання навчальних програм та річних контрольних робіт за текстами адміністрації школи
| ГМО, заст.директора |
2. | Аналіз участі учнів у предметних конкурсах | ГМО, заст.директора |
3. |
Огляд нормативно-правових документів щодо організації навчальної практики, екскурсій та порядку закінчення 2020– 2021 навчального року, проведення ДПА |
Директор школи |
4. |
Про підготовку учнів 11-го класу до зовнішнього тестування з предметів природничо-математичного циклу.
|
Члени ШМО |
5. |
Звіт про роботу кабінетів
| Члени ШМО |
6. | Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання
| Голова ШМО |
7. |
Диспут «Модернізація навчально-виховного процесу: проблеми та можливості» |
Члени ШМО |
8. |
Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на 2021-2022навчальний рік
|
Члени ШМО |
Немає коментарів:
Дописати коментар