Виконані завдання очікую на електронну пошту barishewaalla52@gmail.com, або на Viber
Всі завдання і їх виконання записуєте в зошитах
під датою, згідно розкладу
Завдання на період 18.01-22.01
Завдання на 18.01
Тема уроку: Функція y=k/x, її графік та властивості Завдання:
1. Повторити :побудова графіків за точками в прямокутній системі координат
2. Переглянути відеоурок за посиланням
3.Побудувати графіки:
5. Виписати властивості функції на стор. 90
6. Виконати вправи:
початковий рівень № 367
середній рівень №372
достатній рівень № 385
високий рівень № 388
Завдання виконати до 22.01
Завдання на 22.01
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань
Завдання :
1. Повторити і зразки прикладів записати в зошит :
1) Степінь з цілим показником і
його властивості ( параграф 10)
Зразок:
а)1. Обчисліть значення виразу :
(-10)3 : 23=-1000*8= - 8000
б) Запишіть число 1/32 у вигляді степеня:
1/32=2-5
в)Скоротіть дріб:
(у - у^2)/12у =у(1-у)/12у=(1-у)/12
г) Запишіть вираз у вигляді степеня і знайдіть його значення
-6-4 : 610
: 6-12
д) Спростіть вираз:
2) Стандартний вигляд числа (параграф 11)
Зразок:
а)1.
Подайте число в
стандартному вигляді:
1)
270,4= 2,7*? 2)
989=9.89*? 3) 0,0007=7*? 4) 0,046=4,6*?
3) Функція y=k/x, її графік та властивості (параграф 12)
Зразок:
а) Побудуйте графік
функції у =- 3/х
Всі завдання оформить до 25.01
Завдання на період 11.01-15.01
Завдання на 11.01
Тема уроку: Властивості степеня з цілим показником
Розв'язування вправ
Завдання:
1. Повторити параграф 10, стор.75-76
2. Повторити властивості степеня з цілим показником ( формули)
3.Виконати вправи :
початковий рівень №301
середній рівень №307
достатній рівень №314
високий рівень№323
Завдання виконати до 15.01
Завдання на 15.01
Тема уроку:Стандартний вигляд числа
Завдання:
1.Переглянути відеоурок за посиланням
2.Записати означення
Вправи :
початковий рівень №332
середній рівень №336
достатній рівень №351
високий рівень№359
Завдання виконати до 18.01
Завдання на 29.12
Тема уроку:Властивості степеня з цілим показником
Мета уроку:Вивчити властивості степеня з цілим показником.Виробити вміння розв'язувати вправи на обчислення значень числових виразів із застосуванням властивостей степеня з цілим показником
Завдання:
1.Повторити властивості степеня з натуральним показником.
2.Опрацювати параграф 10
3. Виписати властивості степеня з цілим показником
5. Виконати вправи: №№297,299,309
Завдання виконати до 31.12
Завдання на період 21.12-25.12
Завдання на 21.12
Тема уроку: Степінь з цілим показником
Мета уроку:домогтися засвоєння учнями змісту означення степеня з цілим показником
(для цілої та дробової основи степеня) та властивостей степеня із цілим
показником; виробити вміння відтворювати означення степеня та застосовувати
його для перетворення степеня з
цілим показником у дріб та навпаки,
виробити вміння розв'язувати вправи на обчислення значень числових виразів із
застосуванням означення степеня та властивостей степеня з цілим показником
«Нехай хто-небудь спробує викреслить
з математики
степені, і він побачить,
що без них
далеко не заїдеш»
М.В.Ломоносов
Завдання: Повторити степінь з натуральним показником, та його властивості
Опрацювати параграф 9 . Вивчити означення степеня з нульовим та від'ємним показником
Немає коментарів:
Дописати коментар